Hendes navn er......

109 8 17
                                    

Sara's synspunkt

Muha muha muha muha muha! Jeg skal afhøre GG, og jeg spiler ikke den søde betjent! Men onde! Muha muha! Jeg gik mod hovedkvarteret, "GG!" Råbte jeg og løb mod ham, han vendte sig om og smilede MEGET stort til mig. "Hey Sara" sagde han, jeg tog fat i ham og trak ham afsted. "Åhhh Sara?" Sagde GG nervøst, jeg smed ham nærmest i stolen og tog kopien af billedet op. "Hvem er du GG?" Sagde jeg og klaskede billedet i bordet. GG så fra mig til billedet og sank en klump.

Laura's synspunkt

"Laura!" Hviskede Danny, jeg så mod ham, vi gemte os i en busk og så Sara gå forbi hovedkvarteret med GG slæppene. Stakkels dreng..... "Hvad?" Sagde jeg og så på ham "kom" sagde han og tog fat i mig. Sååååååå her sad mig og Danny og grinede lidt af hinanden. Danny kyssede mig som sendte mig fyrværkeri i min mave, sikke en cliché måde at sige det på. Anyway jeg ved jeg kan lide ham, men jeg ved også hvad der er på høj kant. Sara's og mit venskab, tører jeg at satse det? Ja! Evelyn gør min grav klar, Mathilde finde en smuk sten til mig. For jeg er så meget død hvis Sara finder ud af det! "Danny....." begyndt jeg men døren sprang op, nu er jeg død.......

Evelyn's synspunkt

Okay jeg er blevet sat på en mission med TP, gud fri mig vel, den gamle have nisse. He he. "Vi klarede det" sagde TP "missionen fuldført" sang jeg og dansede en fjollet dans. TP dansede med mig, jeg ved hvornår jeg skal hævne mig. Bare vent dig TP. Du. Er. Død! "Miav" sagde Simba "vent var han ikke i bilen?" Sagde TP og så ned på Simba. "Jo" sagde jeg og så ned på Simba, det lignede han grinede af os! Arghhhhh den kat er så meget forbandet! Ej okay det er gas, han er en amenlige gammel kat.

Mathilde's synspunkt

Ronaldo sagde jeg bare kunne gå op til Laura, jeg var færdige hos Benjamin for idag og jeg fik af vide hvem kvinden på billedet var!

Flashback

Jeg tog billedet op med den smukke kvinde, det billede var nok det flotteste herinde! "Fundet min mor?" Spurgte en stemme, jeg vendte mig forskrækket om og så ind i Benjamins øjne. "Jeg...ja....øhm....det.....Upsi.....Sorry" stammede jeg og rakte ham billedet. Benjamin tog fat i billedet, og så ned på det med et smil. "Hvad hed din mor?" Spurgte jeg lidt nervøst, bange for hun var død. "Hun er ikke død Mathilde, hende og min far er skilt. Hendes navn er...... Venessa" sagde han og så op på mig. Jeg nikkede "du har hendes øjne" sagde jeg og så fra billedet til ham, "tak" sagde han. Måske er jeg ved at komme for tæt på i hans privateliv?

Flashback slut

Jeg åbnede døren og fik et chok, Laura var IKKE alene, som Ronaldo sagde. Hun var sammen med Danny, ikke at det gav mig at det gav mig et chok. Jeg mener de må jo da have kendt hinanden ligeså længe som Laura og Sara har kendt hinanden, Danny er jo trods alt Sara's bror. Nej men jeg blev chokket over hvordan de sad eller mere lagede. Danny havde sine arme om Laura, Laura havde sit hoved på hans mave. De lå i Laura's seng og så fjernsyn. "Ehhhhhhh" sagde jeg og så undrende på dem, "øhmmmmmm" sagde Laura og Danny i kor. "Hvad laver i?'' Sagde jeg "luk døren Mathilde" sagde Laura, jeg lukkede døren bag mig. "Nu skal du hører...." Sagde Danny.

"Omg hvor vildt! Jeg må finde på et shipnavn til jer" hvinede jeg. "Shhh" sagde de i kor, hmmmm Danny og Laura? Lanny! Ja Lanny! Jeg shipper så meget Lanny! De grinede lidt af mit ansigt der sikkert fra tænksomt til lyste op i et kæmpe smil. "Lanny jeg shipper sgu Lanny" sagde jeg og smilede stort.

Et løfte Where stories live. Discover now