Brækket et ben....

96 9 14
                                    

Laura's synspunkt

Det var den mest fantastiske morgen den dag! Jeg var så klodset at jeg faldet ned af trappen og brækkede mit ene ben. Et brækket ben..... Urghhhhh! "Hey hey, her kommer din helt" sagde en stemme, og Evelyn åbnede døren. Har jeg glemt at sige at de ikke havde flere krykker på hospitalet så var det heldigt vi havde nogen op på loftet. Problemet er bare min far skulle på abjerde så Evelyn tilbød at hente krykkerne. "Thanks god!" Sagde jeg og så glad på hende, Evelyn smilede og gik mod loftet. Så handler det om at vente, arghhh!

Sara's synspunkt

Okay er det mærkeligt jeg udspionere min storebror? Nej vel?! "Jeg mener det TP!" Sagde Danny irretedet, "du skal ikke grine af mig din møg unge" snerede han. Åhhhhh er TP ikke ældre end ham? "Jeg ved godt du er ældre" grinede Danny, damn bro hvor kedeligt! "Mhhh ja, aha, ja sige ikke noget til Sara" hvad må han ikke sige til mig? Har Danny købte en gave til mig?! En bil?! Et kørekort!? Et hus!? Nej endnu bedre et SLOT!?

Mathilde's synspunkt

"Du Benjamin vi er sgu snart færdige" sagde jeg "jaaaaa" sagde han og så på computeren. "Arghh hvorfor skulle vi lige præcis skrive 30 sider?!" Sukkede Bejamin "og kald mig bare Ben" tilføjet han. "Slap nu af vi mangler kun en side søde" grinede jeg og klappede ham på kinden. I går var vi forresten på mission dobbelt mission og vi klarede det! Mig og pigerne er bare prof. "Jaaaa ses vi imorgen?" Oh der skal jeg jo til møde i hovedkvarteret! Hvad siger jeg? "Desværre det bliver nød til at vente til på fredag" sagde jeg, han nikkede.

Evelyn's synspunkt

Kæft har er rodet! Og støvet..... Og der er krykkerne! Jeg gik mod den da jeg ramte en pap kasse med min hofte! Av! Jeg fik noget op på mit hoved "for satan" snerrede jeg og så ned, en slags dvd lagede foran mig på mine fødder. Til min elskede datter Laura stod der, huh? Jeg tog den op og så på den. Jeg tog krykkerne med ned og rakte både krykkerne og dvd'en. Laura så undrende på dvd'en "skal vi se den?" Spurgte jeg forsigtigt om, hun nikkede og jeg sat den på. En kvinde kom til syne, hun lignede Laura uroligt meget o.....Nårhhhhhh! "Hey søde" sagde kvinden "mor" sagde Laura, "THS, the hell stof, jeg kunne ikke huske jeg havde fået det. I hvert fald ikke før du lå ved siden af mig. Og tog min hånd i din lille nuttede hånd. Din hånd havde så skråbligt fat om min som muligt. Never mind, søde Kings er også mennesker bare meget onde. Pas på Alex, Harry så dig og tænkte du ville blive god for hans søn. Alex giver ikke så let op, ligesom hans far. Love mig ikke at miste modet. Er det et løfte?" Sagde hun. Laura så på hendes mor "Laura ville du holde det løfte" sagde hun som om de snakkede på Skype, "det er et løfte mor" wow!

Et løfte Where stories live. Discover now