SP {del 2}

92 6 8
                                    

Evelyn's synspunkt

"I undre jer sikkert over hvorfor jeg ville tale med jer" sagde SP. Vi nikkede allesammen, "jeg ville fortælle om dengang jeg var leder" sagde han, jeg nikkede lidt spændt. "Hmmm måske skal vi starte med Lisa og Dave" sagde SP, "øhmmmmmm hvad mener du?" Spurgte Laura. SP tog et billede af to kvinder med en baby i hver sin favn. "Dave og Lisa's venskab startede ved fødslen, de havde ikke bare fødselsdag på samme dag, år, måned men også tid" sagde SP og klaskede et nyt billede på bordet. En dreng og pige der smiler, "jo ældre de blev jo større blev venskabet og de var ud af skilling" sagde han. Og fandt et billede mere, det var en grupæe unge mennesker, jeg genkendte nogle af dem James, Cara, Ronaldo, Kiara, Dave, Lily, Dennis, Thomas, min mor og min far. Og så Laura's mor, Lisa..... "Det bedste team jeg har oprettet var dem her, de sammeabjerde allesammen" han fandt et nyt billede. Dave og Lisa krammer hinanden de er ca. 18 år. "Mange troede de to ville blive kærester, men nej. Lisa forelsket sig i Ronaldo og Dave forelsket sig i en anden" sagde han. Og viste et gruppebillede mere. De stod lidt mere afskillet. "Kærlighed er smuk men det er også det der kan ødelægger venskaber mest" sagde SP.

Laura's synspunkt

Hans ord gentager sig inde i hovedet på mig, kærlighed er smuk men det er også det der ødelægger venskaber mest. Jeg sank nervøst en klump, "som tiden gik, gik teamet langsomt itu. Dave var blevet far og Lisa skulle være mor, hun kunne ikke finde tid til Dave. Så han gik sin vej, med hans kone og søn. Stak halen mellem benene, Naomi og Johnny fik deres børn og ville gerne til Miami. De blev overflytte til spioner i Miami, James blev her og langsomt en efter en gik det hele i oplæsning. Kiara var den første der tog afsted hun kunne godt se at det aldrig ville blive det samme igen. Uanset hvor meget de ville prøve ville de aldrig blive teamet igen. Tommy adopteret en søn dig TP og ja han tog afsted. Han klaskede et nyt gruppebillede på bordet der var blevet meget få tilbage. "De kunne næsten ikke sammen mere, jeg ved stadig ikke helt hvad der skete. Men efter en mission var der noget der ikke var sig selv, de skændes mere og råbte og skreg af hinanden" sagde SP og så fjern ud.

Sara's synspunkt

Det er uhyggeligt at tænke på..... At vores forældre havde så mange venner og boom! De blev så få til sidste "nogen ville havde familie, nogen døde, nogen blev gale, andre lagede det bag sig. Imens få af dem fortsatte" sagde SP. Jeg så på ham, han så ud som om han tænkte sig om, "andre blev forræder" det løb mig koldt ned af ryggen da han sagde det. "Tage jer iagt! Og se jer omkring måske allerede imorgen er jeres venskab død" Det kan da ikke ske for os!? Eller kan det? Nej! Jo...... Jeg håber ikke det bliver sådan! Desuden kan man stole på dem her, jeg stoler fuldt ud på Laura! Og Evelyn og Mathilde men selvom jeg aldrig ville sige det højt. Så mest Laura kendt hende i mest tid hun kunne aldrig forrøde mig. Det kunne aldrig falde hende ind..... "Tro mig jeg ved det sker for jer, i holder noget hemmeligt for hinanden" sagde SP, klart så siger vi det gamle mand!

Mathilde's synspunkt

"Jeg har været leder i mange, mange, mange MANGE år og jeg er ikke perfekt. Det er ingen, jeg begår også fejl det er menneskeligt at begå fejl. Men det jeg fortryder mest i hele verden er..... Jeg aldrig lod min søn kalde mig far" what!? Han virker ellers så venlige! "Det blev enten sir, chef eller SP ligesom alle andre, men min søn passende godt på alme det gør han stadig. Han var enebarn indtil jeg blev gift med Naomi's mor, James er din halv onkel Evelyn" sagde SP. Evelyn tabte næsten kæben, den røg lige ned på gulvet. TP grinede af hendes ansigt, er James Evelyn's onkel? Woaw...... "Miav" sagde Simba og sprang op og sat sig ved siden af SP. "Hvad?!" Udbrød Evelyn "de er ikke blod familie, mlren havde allerede Naomi og jeg havde allerede James dengang vi blev gifg" forklarede han. Jeg tror ikke rigtigt det hjalp på noget......

GG's synspunkt

Er jeg den eneste der er MEGET forvirret!? "Anyway i får ikke mere af vide stille jer op! Vi skal tage et billede" sagde SP og klappede i sine hænder. Nu?

Danny's synspunkt

Men jeg troede ikke Evelyn og James var i familie!? Jeg er forvirret! De andre som abjerder her af unge mennesker stillede sig, gruppe billede! Jeg stod bag Sara og Laura, som holdte i hånden. Et tvilling par brødre stod ryg mod ryg med en pistol hver. Evelyn sad ned op foran med GG og TP og havde Simba i sin favn. Mathilde var nede på hug bag Evelyn. Og så var vi nlgle stykker mere. "Smil!" Råbte Ronaldo glad, jeg grinede han er skør.

TP's synspunkt

Jeg sad ved siden af Evelyn og GG var på hendes anden side "smil!" Råbte Ronaldo glad, vi smilede allesamme og der blev taget et billede. Hvad mon SP mente med det hele?

// Okay jeg opdaterer næsten hver dag😱😂 Hvilket ikke er meningen, meningen er at jeg skal opdatere hver mandag. Det løfte er jeg MEGET dårlige til at holde, fik i den? Et løfte😂 Ha ha ha ha ha,  nej? Okayyyyyy I har da hellere ingen sans for humor😱 Nå men i får ikke et kapitel imorgen, hellere ikke på lørdag, ak nej på søndag. Første på mandag! Nu skal jeg sgu holde hvad jeg lover! Ses😱😂💙👍\\

Et løfte Where stories live. Discover now