Evelyn's synspunkt
Laura og Danny er kærester? Sara må ikke vide det åbenbart... Jeg så ned på Simba, og nussede ham om bag øret. Det ELSKER han, forvandle dig til en prins, forvandle dig til en prins. Nå ingenting.... Emily sang en lille sang omme bag ved, imens James trommer med fingrene på rattet. Og nynner, vi er på vej mod hovedkvarteret, hvor vi skal holde møde. Emily ved jo godt alt det her da vi fandt hende hos Kings. Eller rettere sagt Sara fandt hende. Jeg så Emily lyse op da hun så Sara, Sara er Emilys store heltinde det er jo klart. Hun reddet hende fra at lide samme skæbne som hendes forældre.
Sara's synspunkt
"Sara!" Hørte jeg en pige stemme råbe, jeg vendte mig forvirret om og så Emily. Jeg gik lidt i hug "Emily!" Råbte jeg tilbage og spredte mine arme, hun sprang ind i min favn. Nurghhhh! Danny grinede af os og sat sig ned og fedet den af på sofaen. Jeg så på Emily, "hvordan kan du vokse så hurtigt du bliver jo højere og højere!?" Sagde jeg. Hun grinede af mig og jeg smilede igen, vi sat os ned og de voksne begyndte at snakke. Her var nogle fremmede unge mennesker jeg ikke kendte navnet på. Men jeg ved de abjerder her, ligesom os andre.
Mathilde's synspunkt
"HAR I SAVNET MIG!?" Råbte/sang en stemme, jeg sprang forskrækket op og lande lige i Evelyn's favn. Der var ved at dø af grin af mig, Simba fnyste utilfreds efter at havde sprunget for sit liv. Han lagede nemlige på Evelyn's skød "ewww Tea jeg elsker da også dig" grinede Evelyn. Jeg smilede stort til hende, de andre var ved at dø af grin undtagen de voksne. De så nærmest skræmt ud? "SP?" Råbte min mor, "det er mig!" Råbte stemmen, vent SP?! Den SP? En lille tynd gammel mand kom ind. Hans hår var sort med gråt hår hist og pist. Hans grå øjne så meget venlige ud, og han smilede stort til os. "S....S.....S.....S........P......P............P.......SP" stammede James, woaw det var åbenbart svært at sige to bogstaver.....
Laura's synspunkt
"SP hvad laver du dog her?" Spurgte min far glad om, "Nårhhhh jeg ville bare tale med nogle unge mennesker" sagde SP. "Tage bare løs" brummede Thomas, han så meget træt ud..... Thomas gabte højlydt og lukkede øjne et øjeblik. "Okay jeg ville gerne tale med Danny, GG, TP" sagde han. Evelyn lyste op da han sagde TP's navn. Hun grinede lavt men ondskabsfuldt, skal jeg blive bange? "Laura" hvad har jeg gjort galt? "Sara, Mathilde" sagde SP. "Evelyn" det så ikke ud som om hun reagerede "Evelyn?" Sagde SP. "Eve?" Sagde Mathilde men hun var helt væk. "Evelyn Parkers!" Råbte Dennis, intet, "jorden kalder Evelyn" sagde Lily. "Øhm Evelyn er du i live?" Spurgte GG, dumt spørgsmål..... "Evelyn" råbte en af dem jeg ikke kendte, "EVELYN!?" Råbte alle i kor. "Tredje verdens krig!" Udbrød Evelyn og sprang forskrækket op med den ene hånd på hjertet. "Jeg ville snakke med jer kom" sagde SP, vi gik allesammen med ham. Altså dem som fik sin navnet nævnt, Evelyn var stadig lidt forvirret.
TP's synspunkt
Hvad mon vi har gjort? Hvad mon JEG har gjort? Er det virkelig straffebart at drille Evelyn for sjovt? Gisp.....
Danny's synspunkt
Bliver vi mon fyret nu? Forhåbentlig ikke! Jeg er død, jeg er død, jeg er død! Ej tage dig sammen Danny! Du har Laura..... Men hvis Sara finder ud af jeg kysser på hendes bedste veninde. Så flør hun mig levende!
GG's synspunkt
Jeg ved ikke om jeg skal være bange eller meget glad over SP havde sagt mit navn. Vi sat os ind i et andet rum og SP så på os.....
YOU ARE READING
Et løfte
Teen FictionEvelyn, Sara, Mathilde og Laura har bare styrer på det spion liv de har fået. Der er gået et år og de fire veninder bliver mere og mere som søstre. De er som det perfekte team, og klare altid deres mission. Men en ny dreng vækker mistanke hos de fir...