James' synspunkt
"Hvor er hun?!" Råbte jeg "rolige nu James" berolige Ronaldo mig, Evelyn har været væk i en UGE! Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg er så frustreret over det hele og Ronaldo er kommet for at berolige mig, hvilket ikke hjælper meget..... "Nej hun kunne være gravid!" Råbte jeg "James?" Jeg gik rundt som en løve i et bur og bidte i mine negle. "Ja?" Brummede jeg "de har kun været væk i en uge, jeg tvivler" sagde han med et grin. "Det her er ikke sjovt Ron!" Hvæsede jeg "woaw du har ikke kaldt mig Ron i 20 år" sagde Ronaldo med et grin. Jeg fatter ham ikke! Ronaldo er blevet voksen men kan stadig ikke tage noget seriøst!? Og han er DEN ældste? "James sit!" "Jeg er ikke en hund..." "sit!" Jeg sat mig irretedet ned, hørte Emily, Rip, Rap og Rup grinede et sted i huset. "Hører da du var 22 forelsket du dig så ikke i en 15 årige?" Spurgte han, "jo men det var kun 7 år, desuden droppede jag tanken!" Sagde jeg irretedet. "Jeg var 4 år ældre end Lisa" sagde Ronaldo "ja det er kun 4!" Sagde jeg, "Denis er 5 år ældre end Lily" "du skal ikke sammenligne os!" Snerrede jeg. "Thomas er 6 år ældre end Cara" "det er ikke det samme!" Fnyste "Jo det er!" Grinede han "Nej det er ej!" Vrissede jeg. "Her er mit spørgsmål hvor meget ældre var Johnny end Naomi?" Spurgte Ronaldo "det ved jeg da ikke? 1? 2? 3?" Gættede jeg. "10 år..... Du ville bare ikke indse det" sagde han "jeg er en idiot" hviskede jeg, "ja du er" "du skulle ikke give mig ret!" "Hvad jeg har lært man altid skal sige sandheden?" Jeg grinede af ham.
Sara's synspunkt
Jeg kan ikke fatte Evelyn er stukket af! Og så alligevel jo.... Jeg ville også stikke af fra det her hvis jeg kunne og ikke var så dovn.... (Det skal lige siges jeg ikke kalder dig dovn sararosa_5sos!) "Bøh!" Et lille skrig forladt mi mund, "ha ha ha ha" grinede GG, urghhhhhhh fuck ham! Må fanden tage ham "hvor er du bare dum!" Snerrede jeg irretedet og gik videre "undskyld du skulle havde set dig selv" grinede han videre. Idiot.....
Mathilde's synspunkt
Hmmmmm jeg sagde godt nok Evelyn skulle følge sit hjerte MEN ikke så MEGET! Forhelvede Evelyn jeg slår dig sgu ihjel! Ej okay måske ikke..... Jeg så på Cyd og Shane der var igang med at spille wii, Jake var faldet i søvn, jeg så ud det vaf aften og stjerner blinkede ned til mig. Jeg har lyst til te.........
Laura's synspunkt
Gad vide hvordan Evelyn og TP har det? Hvor mon de bor? De voksne har prøvet at finde dem men intet resultat. De må virkelige elske hinanden højt! Tænke at trodse en som havde forbød dem at være sammen.... Oh..... Det gør mig og Danny jo...... Jeg shipper os! Lanny! Ihhhhh!
Evelyn's synspunkt
Jeg mødte TP's far i går, Tommy venlige mand.... "Jeg ved godt det nok ikke var det du drømmede om men j..." begyndt TP, jeg vendte mig om og kyssede ham. Bare så han holdte sin kæft.... "Bare du og Simba er her, er jeg tilfreds" sagde jeg, "miav" sagde Simba tilfreds, jeg smilede og så på TP. "Jeg elsker dig rigtigt højt Evelyn, og ingen og jeg mener virkelige INGEN! Får lov til at gør dig ondt, det er mit løfte til dig" nurghhh hvor er han kær! "Jeg elsker også dig, min have nisse" jeg grinede det sidste "oh det skulle du ikke havde sagt!" Sagde han og begyndte at kilde mig.
YOU ARE READING
Et løfte
Teen FictionEvelyn, Sara, Mathilde og Laura har bare styrer på det spion liv de har fået. Der er gået et år og de fire veninder bliver mere og mere som søstre. De er som det perfekte team, og klare altid deres mission. Men en ny dreng vækker mistanke hos de fir...