Sara's synspunkt
Jeg kiggede på GG som stod og lavede noget graffiti, han har ikke opdaget mig..... Jeg gik hen til ham "hey" sagde jeg og så på ham, han sprang forskrækket op. "I guderne er du ude på at dræbe mig?" Sagde GG og holdte sig for hjertet. Jeg rystede smilede på hovedet, og tog en graffiti dåse op. "Næææ men jeg ville være med" sagde jeg "du kommer bare" sagde han og tog sin hætte op som var faldet ned. Jeg så tænkesomt på muren, og begyndte at lave en person på væggen. Jeg ville havde lavet min mor men jeg blev så forskrækket da jeg var færdige. Jeg tabte min dåse og så på de to personer jeg havde lavet i stedet for min mor. "Danny og Laura" hviskede jeg forvirret og lukkede øjne hårdt i, jeg havde lavet Laura og Danny som holdte i hånden. De var i et slags hjerte og så forelsket ud. De så galde ud...... Jeg pustede irretedet ind og ud, jeg åbnede øjne og så på det. Jeg vendte mig om og rystede på hovedet, GG så uforstående på mig, "tørstig?" Jeg smilede til GG ha skifter bare emne og det er skønt for jeg ville ilke tale om det med nogen.
Mathilde's synspunkt
"Benjamin smut" sagde jeg og prøvede at skubbe ham ud af døren, "næ" urghhhh! Jake så grinede på os "Mathilde har en kæreste" sagde han og klappede i sine hænder "nej" fnyste jeg. Cyd så undrende på os "i kunne da godt være kærester" sagde hun. "Nej vi kan ej" hvæsede jeg "vi ramte hvis et ømt punkt" sagde Shane "shhh" snerrede jeg. De grinede alle tre og gik deres vej, "søde luk døren det er koldt" sagde mor og kom ud til mig ved gangen. "Benjamin gå nu" vrissede jeg, mor så på os "kom dog ind Benjamin, Mathilde lad ham dog komme indenfor" jeg sukkede afmin mor. Benjamin takkede min mor og smilede djævelske til mig, arghhhh! Han driver mig til vanvid for tiden!
Laura's synspunkt
Jeg så på mig selv, så de øjne min mor havde haft. I dag er det den dag min mor døde....... Jeg tøret mine øjne og snøftede, hvor ville jeg dog ønske jeg havde en søster eller bror. "Laura!" Råbte min far glad, hva? Han plejer at låse sig inde inde i sit kontor? Jeg gik nedunder og så min smilede far som havde både jakke og sko på. "Ehhh" sagde jeg "kom vi skal til børnehjemmet" sagde far og tog min jakke ned og rakte mig den. Hvad skal vi der? "Børnehjemmet?" Sagde jeg undrede "det er på tide du får en bror eller søster" GUD FINDES! Jeg grinede og tog min jakke og mine sko på.
Far havde mødte nogen få børn "det her er så Rip, Rap og Rup. De er 13, 12 og 11 de er brødre, faren slog dem så jaaaa" Rip, Rap og Rup? Omg det er som at kalde sine sønner for Tom og Jerry! Jeg så på min far hans øjne skinnede, vi har fundt nogen vinder! Woaw tre brødre fedt! Rip, Rap og Rup præsenterer sig og blev meget glade for os. Rip er 13, Rap er 12 og Rup er så 11 år. Rip var ham der lavede jokes, Rap var den meget glade åbne person, Rip er en smule genert hvilket er vildt sødt!
Evelyn's synspunkt
Jeg kyssede hurtigt TP, fordi jeg kan, ha ha ha. James brummede og rejste sig op, "godt du kom TP og ses" Emily så undrende op fra sin ipad. Ehhhh? James hjalp TP op gav ham nærmest sko og jakke på, og sagde ses før han smækkede med døren i hans fjæs. "James!?" Sagde jeg og sprang op og så anklagerne på ham, "hvad?" Vrissede James. "Hvad skulle det til for?" Snerrede jeg irretedet, hvis han opfører sig barnligt så ville jeg opfører mig barnligt! "Du må ikke så ham mere" hvæsede han, hvad? "Hvad? Hvorfor?" Spurgte jeg overrasket om, "du skal ikke være sammen med ham mere! Jeg ville ikke havde det! Han er for gammel!" Fnyste James, ja TP er gammel men ikke så gammel! Okay han er 9 år ældre end mig..... Men jeg elsker ham da! "Du kan ikke bestemme over mit liv!" Råbte jeg "jo jeg kan du bor HOS mig!" Råbte James "ehhh hvorfor skændes i?" Spurgte Emily. "Vi skændes ikke!" Råbte mig og James i kor. "Okayyyyy" sagde Emily og skyndte sig oven, "ja jeg bor hos dig ONKEL!" Sagde jeg og lagede tryk på onkel. "Var det virkelige så meget en skam at være min onkel? Så jeg ikke skulle vide det" sagde jeg og kiggede ned. "Hvem har fortalte dig det?" "Din far" "Forhelvede SP!" Jeg så på James, han rystede på hovedet af mig "Evelyn jeg ville bare ikke havde nogen knuser dit hjerte! Jeg lovet din far, brødre, min søster altså din mor, at passe på dig" sagde han og krammede mig. "Men TP kunne aldrig finde på at gør mig ondt!" Sagde jeg og skubbede mig væk, "jeg forbyder dig at se ham!" Råbte James. "JEG HADER DIG! DU ER IKKE MIN CHEF!" Skreg jeg og løb ovenpå. "Evelyn! Jeg er ikke færdige!" Råbte James, jeg smækkede min værelse dør hårdt i og låste. "Miav?" Kom det over fra min seng af, jeg så på min seng hvor Simba lagede. Jeg gik hen til Simba og tog ham op "jeg elsker dig simpelthen så højt Simba" snøftede jeg, hvor er jeg dog bare gal på James!
YOU ARE READING
Et løfte
Teen FictionEvelyn, Sara, Mathilde og Laura har bare styrer på det spion liv de har fået. Der er gået et år og de fire veninder bliver mere og mere som søstre. De er som det perfekte team, og klare altid deres mission. Men en ny dreng vækker mistanke hos de fir...