Mathilde's synspunkt
"OMG! OMG! OMG!" Hvinede jeg og dansede rundt, har fået svar fra college og jeg skal på samme college som Laura og Sara! Evelyn haf ikke søgt ind nogle steder, ikke endnu men har også hele sommeren. I dag er det sidste fuckningen dag med den gamle skole. Jeg løb nedunder og fortalte det til min mor.
Laura's synspunkt
Jeg sidder nervøst i bilen, hvad nu hvis jeg ikke er bestået? Så ville college HELT sikkert trække deres tilbud i land, urghhh! "Rolige nu Laura" grinede far og stoppede bilen, "så er vi her" jeg pustede ind og ud. Åhhhhh kærer gud lad mig dog overleve! "Sara!" Hvinede jeg lettet og løb mod hende "wow der kom en Laura" grinede hun.
Sara's synspunkt
"Wow der kom en Laura" grinede jeg med Laura i min favn. Mor og far grinede, Danny rystede på hovedet af os. Mathilde kom med alle hendes små søskende og mor. "Mathilde!" Sagde jeg og viftede med den ene hånd. Hun kom gående og smilede til os, "har du set Evelyn?" Spurgte jeg "nix" "hvor mon hun er?" Spurgte Laura.
Evelyn's synspunkt
"Evelyn forhelvede vi har sovet over os!" Råbte James, jeg åbnede forvirret øjne og så mod uret. Jeg missede lidt med øjne, nej klokken er kun 12:45 og vi skal første møde klokken 12...... Oh, Simba så træt på mig, jeg sprang op tog hurtigt tøj på. Løb nedunder hvor en træt og forvirret Emily stod og en stresset James.
Mathilde's synspunkt
Hvor er Evelyn? De er begyndt at råbe navne op! Godt de tager alfabetisk med efternavn..... "Benjamin Golden" sagde rektor, folk piftede og klappede. Jeg klappede med, og så bag mig, Laura rystede på hovedet, ingen Evelyn. "Adriana Hillon" sagde han, Hillon? Ha ha ha! "Sara Hill" Sara hvinede meget glad!
Sara's synspunkt
Jeg er bestået, jeg er bestået, jeg er bestået! Tage den fjolseeeeeeeer! Tage den, tage den, tage den! Jeg løb mod over rektor og fik mit diplom! Ihhhhhhh! Jeg gik glad ned på min plads "tillykke søs!" Sagde Danny, jeg smilede til ham og takkede med ham. Han nævnede mange flere navne, "Laura Strong" kom der pludselig.
Laura's synspunkt
Laura Strong! Heldige skidrikke! Vent det er jo mig! Jeg sprang op og gik mod rektoren fik mit diplom, jeg er bestået.... Jeg er BESTÅET! B E S T Å E T, hørte i det mennesker?! Jeg skal på college sammen med Sara og Mathilde og måske Evelyn. Forresten hvor er Eve? Jeg gik ned til min far som gav mig et kram.
Evelyn's synspunkt
"Evelyn Parkers" sagde rektpren jeg så opjeg vaf lige kommet ind af døren, "ehhhh" sagde jeg og gik mod ham. "Tillykke" sagde han og gav mig hånden og jeg fik mit diplom. Bestået! Yes yes yes yes yes! Jeg takkede og gik ned til James, hvad laver TP og GG her? "Tillykke!" Sagde TP og krammede mig "tak" sagde jeg og krammede tilbage.
// Så bestod i alle sammen! Og i får kun et kapitel i dag fordi en af mine venner har fødselsdag! Så i kan takke kun takke hende! Nå meeeeeeeeeeeeeeen ses♥ Er det ikke et flot diplom jeg har lavet?😂☺\\
KAMU SEDANG MEMBACA
Et løfte
Fiksi RemajaEvelyn, Sara, Mathilde og Laura har bare styrer på det spion liv de har fået. Der er gået et år og de fire veninder bliver mere og mere som søstre. De er som det perfekte team, og klare altid deres mission. Men en ny dreng vækker mistanke hos de fir...