^^Det er Dave^^
Evelyn's synspunkt
Jeg var meget gnaven efter TP tvang mig i tøjet. Han gav mig det faktisk på?! Jeg blev så overrasket men kæmpede hurtigt imod som om det galt mit liv. Sara var ved at dø af grin over mig som kæmpede løst. Og mig som troede vi var venner.. Laura var blevet meget forbavset, den stakkel, jeg troede seriøst ikke han ville gør det! Mathilde blev så chokket at hun gik kold, det er ærligt talt syndt for hende. Jeg mener jeg troede bare det var en lille trussel så det kunne være jeg tog det selv på. Men nej nej, det var det ikke. Jeg fik ondt af mig........ Jeg brummede utilfreds og gav TP dræber øjne. Han grinede bare og manden var meget modig. Han blinkede sgu! "Urghhh hold så op TP!" Snerrede jeg og gik med kors lagte arme. Jeg undrede mig over Benjamin han var meget mistænkelige......... Det må jeg tage en snak med pigerne om!
Sara's synspunkt
Jeg har lidt ondt af Evelyn men hvem ville også havde regnet det ud? Jeg troede selv det var en joke! Vi gik mod hovedkvarteret, hvad vi skal der må i ikke spørger mig om! Det der havde jeg ikke fundet mig i det TP gjorde. Og det gør Evelyn tydeligvis hellere ikke, "bare vent dig TP, jeg bliver dit værste mareridt" brummede Evelyn. Jeg åbnede døren og så hvordan GG stirre på mig. Hvor ubehageligt!
GG's synspunkt
Jeg så lidt på Sara meget smuk pige..... Hun vendte sig om og så på mig, ups opdaget.... Evelyn slog TP på armen som bare grinede, jeg så langsomt mod Laura. Hun virker bekendt.....
TP's synspunkt
Åhhh hvor er det sjovt at irritere lille Eve! Hun slog mig på armen og jeg grinede af hende. Av det gjorde ondt faktisk men jeg lod som om jeg ikke mærke noget. Vi gik ind og der sad de allesammen..... Og flere til?
Laura's synspunkt
Okayyyyyy hvem er ham der den gamle mand? Okay gammel og gammel, han ser ældre ud end min far. "Dave slap nu af" grinede min far "slap af!? I har ikke gjort stedet bedre men værre" råbte denne såkaldte Dave. "Du kunne også bare være blevet!" Råbte Dennis, woaw sikke en kærlighed der er i luften..... "Blevet? I ved udmærket godt at det var bedste sådan her" skreg Dave, det her skræmmer mig lidt..... "Vi klarer det også meget godt" brummede Cara "nå så det gør i?" Spurgte Dave "ja" fnyste Thomas. "Hvad tror i ikke SP ville sige?! Ville han klappe i sine hænder?" Mumlede Dave irretedet. "Måske" sagde Lily "ehhhh" sagde Danny, de så alle på os. "Mhhh de her snacks" sagde en kvinde stemme og ind kom en høj kvinde. "Kiara" snerrede Dave, "uha der er Dave! Nok om det lad mig se på jer børn" sagde kvinden og så på os alle. "Hmmm du må være Johnny og Naomi's datter" sagde hun og pegede på Evelyn, som nikkede. Simba knurrede af kvinde der ingrorg ham, "i to må være Dennis og Lilys børn" mumlede hende jeg gætter på hedder Kiara.
Mathilde's synspunkt
"Og du!" Sagde kvinden og pegede på mig, hun er jo sindsyg! "Er Thomas og Caras datter" sagde hun med et smil "ja" sagde jeg åndeløst. "Og du kan kun være Ronaldo og Lisa's datter. Du ligner hende utroligt meget" hvinede Kiara. Laura så på Kiara med en smule skræmt ud. "Og du er?" Spurgte jeg "Kiara jeg har abjerdet sammen med jeres forældre og nogle flere som ikke er her" sagde hun og viftede med hånden, "hvem er SP?" Mumlede Laura. Vi så alle hen mod hende "søde SP var ham..." begyndt Kiara "HOLD SÅ KÆFT KIARA!" Skreg Thomas og Dave i kor. Jeg sprang forskrækket op og Simba hvæsede "slap nu af mennesker" sagde Ronaldo og grinede lavt. "SP er ham som var vores c..." sagde min mor, Cara "du siger det ikke" sagde Thomas advarende. "Han var vores che...." begyndt Lily "NEJ!" Råbte Dave og Thomas i munden på hinanden. "Chef den gang vi var oå jeres alder" skyndte Dennis sig at sige, Thomas og Dave var enige om noget. De sukkede højlydt begge to, "og det var så svært at sige?" Grinede GG. "SP, GG, TP hvad fanden er der med mennesker og de forkortelse?" Brummede Evelyn. "Det er endlige et godt spørgsmål" sagde Danny, "TP er sgu skide sejt" sagde TP fornærmet. "Selvglade skid" sagde Sara, "jeg er sulten" mumlede jeg. "Miav" sagde Simba og slikkede sig på den ene pote og så op. "shh Simba" mumlede Evelyn, Simba så ud til at rulle med øjne. Hvad fanden er det for en kat!?
YOU ARE READING
Et løfte
Teen FictionEvelyn, Sara, Mathilde og Laura har bare styrer på det spion liv de har fået. Der er gået et år og de fire veninder bliver mere og mere som søstre. De er som det perfekte team, og klare altid deres mission. Men en ny dreng vækker mistanke hos de fir...