Man skal holde hvad man lover

108 6 11
                                    

Så er denne bog færdige! MEN! Der kommer sgu en 3'er! I ELSKER mig nu ikke sandt? ♥ Coveret er oppe i toppen og hedder, Man skal holde hvad man lover. Jeg gætter på i ville havde handligen?

Evelyn, TP og Simba er som synket i jorden. James er fortvivlet, Laura og Sara har ikke talt til hinanden siden Sara forbød Laura at kysse Danny. Danny og Sara siger ikke et ord til hinanden da Danny stadig er sammen med Laura. Mathilde ville ikke vælge side så hun trak sig tilbage og havde kun en at støtte sig op af. Nemlige Benjamin, GG er rystet over det hele men holder med Sara. De fire veninder gik fra venner til pludselig at blive fjender. To år er der gået, og de begynder alle at ligne det der skete for deres forældre og deres venner. At blive spildte fra hinanden.

*Denne bog er en tre'er, nummer et hedder Det lover jeg og nummer to's navn er, Et løfte. Så jeg råder jer til at læse dem først. Dedikeret til Mathildetea, Laura_Moth, Sararosa_5sos og EvelynDude*

Ja det var så handligen, jeg ved ikke hvornår den kommer...... Men skal nok holde jer opdateret! Tænk jeg udgave det første kapitel den. 12 maj... Og er allerede færdige med denne bog!? Det er kun jer der har gjort det muligt★ Gud hvor jeg dog elsker jer♥ I har taget godt imod bogen i det hele taget bare serien indtil videre. Og jeg håber i ville tage godt imod nummer tre i serien. Og jeg er så glad for i acceptere alle mine dumme stavefejl, i bare har taget imod denne bog. Men I burde virkelig takke EvelynDude, Laura_Moth, mathildetea og sararosa_5sos fordi hvis de ikke var så amazing, søde, fantastiske mennesker ville denne bog sikkert ikke findes.

Et løfte Where stories live. Discover now