Nu var det ham der kom for tæt på!

87 8 10
                                    

Evelyn's synspunkt

"Laura?" Råbte jeg og gik indenfor, Cola kom løbende mod mig meget glad. Simba så afslappet på Cola, Cola så meget nysgerrig på Simba. Jeg lukkede døren omhyggeligt bag mig og gik helt ind. Intet tegn på liv, erh det lød forkert...... Jeg tog hætten over mit hoved og gik ovenpå. Jeg åbnede døren til Laura's værelse og fik verdens største forskrækkelse. "Ehhhhhh hvad laver i?" Spurgte jeg akavedet om, de så imod mig.

Laura's synspunkt

Jeg sad/lagede og kyssede med Danny da vi hørte en uhyggelig velkendt stemme. Okay ikke uhyggelige men det at det var en velkendt stemme var uhyggeligt! "Ehhhhhh hvad laver i?" Spurgte stemmen akavedet om. Jeg trak mig langsomt væk fra Danny som så mod, Evelyn....... Oh no! Cola hoppede op i sengen og ville nusses. Jeg nussede ham lidt og så akavedet på Evelyn "øhmmmmm" sagde Danny "vi.....Åhhhh" stammede jeg. "For det lignede ret så meget i var ved at æde hinanden" sagde Evelyn, fuck!

Sara's synspunkt

Min fætter Tony og jeg var ude at shoppe, sammen med hans ven Gay. Nej han er ikke bøsse det er hans NAVN! Han må ikke havde været et ønske barn, hvem kalder dog sit barn for bøsse? Tony er til gengæld bøsse..... "Jeg ved ikke hvad der er med Laura men vi taler ikke rigtigt sammen for tiden'' sukkede jeg. "Ewww sweatheart det skal nok gå" trøste Tony, jeg sukkede "måske" sagde jeg og fandt en virkelige amazing bluse. Den var lige mig!

Mathilde's synspunkt

Lige om lidt skal jeg mødes med pigerne, der er møde, selvom jeg sagde til Benjamin jeg skulle noget andet kom jeg alligevel. Jo hurtigere vi bliver færdig med opgaven jo hurtigere skal jeg ikke udspionere ham. Jeg synes jeg kommer FOR tæt på hans privateliv..... "Færdig" sukkede jeg og lagede mig opgivende på sengen. Benjamin flækkede af grin af mig og lagede sig ved siden af mig. "Nå" sagde jeg pludselig og sprang op mod døren, nu skal jwg hen til mine piger! "Vent!" Sagde Benjamin og kom mod mig, jeg vendte mig om og så på ham. Han lagede en hånd på hver side af mit hoved, jeg mærkede døren bag min ryg. "Åhhh?" Sagde jeg, han lænede sig frem mod mig. Dørwn åbnede sig bag mig da jeg åbnede den "ses Ben" råbte jeg før jeg løb afsted. Nu var det ham der kom for tæt på!

//Så Evelyn så fandt du Laura og Danny kisse misse, ej okay.....😂\\

Et løfte Where stories live. Discover now