Nu gik legen ikke længere

99 7 21
                                    

Evelyn's synspunkt

"Simba!" Råbte jeg, katten løb væk fra mig, urghhhh! Den møgkat har ædt MIN pizza! Ikke hans men MIN! Min pizza! Hvor vover han!? Jeg er skide sulten, mega sulten. "Når jeg får fingrene i dag din gamle halv skøre kat! Så ville ønske din katte mor aldrig havde født dig!" Råbte jeg. "Miav" sagde Simba og løb afsted, urghhhhhhh! Jeg gik ind i køkkenet og tog en ny pizza, bare vent dig Simba! Jeg tog en bid af pizzaen da jeg hørte en snøften, jeg rynkede på panden og rejste mig op. Jeg fulgte lyden og så på Emilys værelse dør som ikke var helt lukket. Jeg så Simba der sad foran hende, Emily havde sit hoved begravet i sine arme. "Em?" Sagde jeg og gik ind, hun så op, hendes ansigt skar i mit hjerte. Tårer løb ned af hendes kinder og øjne var helt røde, hun havde også næseblod. Jeg gik hen til hende "jeg ville aldrig i skole igen!" Hulkede hun og sprang i min favn, jeg knurrede hende ind til mig. Når jeg finder dem der har gjort det her! Så. Er. De. Døde!

Mathilde's synspunkt

Cyd, Jake og Shane spillede wii, sammen med MIG! Ha ha, det er skide sjovt. Min telefon ringede "jeg kommer om lidt spil bare videre" sagde jeg og tog min telefon op. "Hallo?" Sagde jeg "Bonjour Mathilde" nej! "A.... A....L......L...E....X....Alex?" Stammede jeg, "ha ha ha ha!" Grinede han. Alex King! "Du hoppede på den" Benjamins stemme høres "omg jeg ville give alt for at havde set dit ansigt!" Grinede han. Hvad? "Hvad? Hvordan?" Spurgte jeg forvirret men fornærmet, "lidt computer magi plus er jeg god til at ændre min stemme". Det var ikke sjovt! "Den dårligste joke i hele verden! Ses Benjamin" jeg råbte det sidste. "Nej vent Math...." begyndt han og jeg lagede på, idiot! Jeg håber han rådner op i helvedet! Det var ikke sjovt! Jeg gik tilbage til mine søskende, hvordan kender han endelige til Alex King? Den dreng er virkelige mistænkelige, MEGET mistænkelige. Jeg gøs ved tanken om Alex, han har ødelagt min drøm at kalde min datter eller min søn for Alex! Urghhhhh! Jeg hader den dreng! "Hvem var det?" Spurgte Cyd "ikke nogen" sagde jeg. Vi spillede videre.

Laura's synspunkt

Min far er på abjerde og jeg sidder og nusser med Cola. Han er så nuttede! "Bank bank" sagde en stemme, jeg så glad op "Danny!" Han smilede og gik hen til mig for at læne sig imod mig. Vi kyssede hinanden "hvor har jeg dog savnet dig!" Sagde han lg krammede mig. What? "Åhhh Danny?" Sagde jeg "ja elskede?" Sagde han "vi så hinanden i går" grinede jeg. "Ja men jeg kunne ikke sige tillykke ordentligt Sara var der" hvinede han tøset. Jeg grinede af ham og gav ham et kys, Lanny..... Laura og Danny = Lanny. Ikke dårligt Mathilde, godt shipnavn (ved godt det var dig Laura_Moth der har lavet shipnavn😂 Tak for at finde på det.) Danny så glad på mig og smilede stort til mig "ihhh hvor er jeg dog bare heldige! At sige du er min, og kun min" sagde han og sukkede nærmest lykkeligt. Jeg smilede til ham og skulle til at svare da det bankede på min værelse dør. "Laura må jeg komme ind?" Spurgte en meget bekendt stemme. "Fuck" hviskede Danny, "Sara" hviskede jeg, "vent lidt Sara!" Råbte jeg "okay" Danny panikkede næsten. "Ind i skabet!" Hviskede jeg hidsigt og skubbede ham ind skabet.

Sara's synspunkt

Laura åbnede døren, jeg ville spørger hende om hun er sur på mig. Vi taler sammen men Laura holder noget skjult jeg kan mærke det... Og det gør ondt at vide... "Hey" sagde Laura "hey søde må jeg komme ind?" Spurgte jeg hun nikkede, jeg sat mig ned på hendes seng og så på hende. "Laura?" Spurgte jeg, hun gav mig sin opmærksomhed "ja?" "Er du sur på mig?" Hun så meget overrasket på mig. "Hvad? Nej da! Hvem har dog bildt dig det ind" sagde hun og sat sig ned ved siden af mig. "Ikke nogen jeg synes bare....." begyndt jeg men hørte en lyd fra hendes skab. Vi så begge mod skabet "hørte du det?" Spurgte jeg, "hørte hvad?" Sagde Laura. Hmmm "nå men jeg føler bare du skubber mig læ...." en ny lyd høres. Er jeg ved at blive gal? Laura så alle andre vejene end på skabet, mhhhh. "Anyway du skubber mig længere væk hvad har j...." en høj lyd høres. Jeg så på Laura der grinte nervøst, beg gik mod skabet. Laura sprang fram og spæret døren. "Nej!" Råbte hun, hvad fanden? Jeg fik hende væk og åbnede skabet og der stod..... "Danny?" Spurgte jeg og så fra ham til Laura. "Nu gik legen ikke længere" mumlede Danny, jeg blev rasende "hvad har i to gang i!" Skreg jeg "Sar jeg kan forklare det...." begyndt Laura. "Hold kæft! Hvordan kunne i date!? Hvad tænkte i dog på!? Urghhhh!" Sagde jeg frustreret. Hvor vover de?! "Hvorfor må jeg ikke kysse din veninde?" Snerrede Danny, HVORFOR!? "Fordi det er for mærkeligt! Jeg ser Laura som en søster og du er min bror!" Råbte jeg irretedet. "Men du har da også kysset min ven!?" Råbte Danny, har jeg det?! Nårhhhh David! "Det var en s, p eller k!" Fnyste jeg, "var det?" Spurgte Danny, jeg nikkede. "Nårhhh ja David som spist løg!" Grinede Laura "ja" grinede jeg. Vent jeg er sur på hende! "Jeg ville aldrig tale til jer igen, i skuffet mig og løj for mig. Og det gør ondt meget ondt" sagde jeg og vendte mig om og løb væk. Jeg hader dem!

//I får ET kapitel mere i dag da min storesøster har fortalte en god nyhed! Så tak min søster! Så Laura og Danny i blev sgu opdaget af Sara! Hun tog det ikke just godt.... Hvad mon der sker?!\\

Et løfte Where stories live. Discover now