En hemmelighed

95 10 13
                                    

Danny's synspunkt

For en uge siden var pigerne i Australien, og gud hvor jeg dog bare savnet Laura! Det var helt vildt! Jeg gik mod Laura's hus, vi skal på date...... Jeg bankede på døren som lidt efter åbnede sig. Og der stod hun, den smukkeste, klogest, mest charmerende pige jeg kender. Og jeg kan sige hun er min og kun min kæreste! Hvor heldige har man lov til at være?

Laura's synspunkt

Jeg smilede stort til Danny og grinede lidt af ham, han var næsten helt væk. Jeg kyssede hurtigt hans ene kind, og han lyste op "undskyld jeg synes bare du bliver smukkere for hver dag der går" sagde Danny. Jeg grinede af ham, ewwww han er sådan en pladeromantiker! Danny tog min hånd "hvor skal vi hen?" Spurgte jeg ham om, "det finder du ud af min smukke" sagde han. Jeg rømmede mig en smule, en hemmelighed, lyder intrasant.....

Sara's synspunkt

Jeg dør! Jeg keder mig så MEGET at det lige til at tude over. Laura skulle et og andet, Evelyn skulle hvis lige planlægge de sidste små detaljer i sin hævn plan mod TP. Hun er nærmest besat af den plan! Det er lidt skræmmende..... Mathilde skal jo vlre hos Benjamin, TP er hjemme hos hans far. Danny han er..... Øhmmmmmmm..... Han er...... Ja...... Han er et sted i verden? Aner faktisk ikke hvad den knægt laver GG han..... Ham har jeg overhovedet ikke tænkt på?! Forresten kender GG og Benjamin hinanden da de var naboer engang, han har lovet at fortælle mih lidt mere om Benjamin. Det skal nok blive intrasant......

Evelyn's synspunkt

"Muha muha muha muha!" Grinede jeg ondskabsfuldt imens jeg nussede Simba. "Miav miav miav miav" lød det fra Simba som om han grinede med. "Bare vent dig TP, hævnens time er på vej" sagde jeg og grinede et mere ondskabsfuldt grin. Jeg styrer til at være ond! Okay måske ikke helt men alligevel...... Emily åbnede døren og jeg så mod hende "hvad laver du?" Grinede Emily "udfører planer" sagde jeg og grinede ondskabsfuldt. "Okay? Jeg ved ikke helt om jeg skal være nervøs for din fremtid..... Men anyway der er mad" sagde hun. "Hvad skal vi havde?" Spurgte jeg om "pizza" sagde Emily og gik, "muha muha muha pizza pizza pizza" grinede jeg ondskabsfuldt imens jeg igen nussede Simba. "Evelyn!" Hørte jeg James råbe "kommer!" Råbte jeg.

Mathilde's synspunkt

Jeg synes jeg begynder at komme for tæt på I Benjamins priåivateliv. Ja jeg skal udspionere ham og blive en del af hans hverdag MEN! Jeg begynder at føle mig som en forræder når jeg fortæller pigerne alt hvad han har sagt til mig. Det er IKKE en dejlige følse....... Desuden er vi snart færdige med opgaven og så ved jeg at hanikke ville se mig mere. Jeg mener vi var makkerpar som snakkede lidt ikke mere, han ville smide mig ud ligeså snart vi er færdige. Men Benjamin er i sig selv en gåde, for selvom han er en meget åben person. Hvilket overrasker mig en del men anyway, så fortæller han mig også ikke noget. Han holder noget skjult.......

//Det var så lige et ekstra kapitel i dag, ville i vide hvordan navnet Benjamin opstod!? Ja selvfølgelig!

To piger snakkede sammen den ene pige sagde: "Ben?" De snakker om en dreng fra klassen. "Ja min" sagde den anden pige. Ben-ja-min, Benjamin😂 ha ha sikke en joke! Hva?\\

Et løfte Where stories live. Discover now