Kapitola Druhá

1.7K 172 18
                                    

Po škole jsme se klasicky sešli v našem doupěti. Každý něco popíjel a bavili se spolu, tak jak to má každý nejraději.

,,Nathanieli, máš ty masky?" zeptala jsem se červenovlasého kluka, když jsme se všichni někam usadili a utichli.

,,Mám, bude to jednoduché. Každý z nás tady vystupuje pod nějakou barvou, více méně. Třeba Ladybug má na sobě pořád červenou. Bude to vypadat jako by ti z čela tekla červená barva a bude to končit někde uprostřed tváří." vysvětlil Nath a já jsem přikývla. I ostatním se to líbilo. Později jsme probrali i oblečení, nějaké efekty a hlavně vybrali hudbu. Nakonec jsem jim ukázala choreografii, všem se líbila. Rozdělili jsme se do dvojic, ve kterých budeme tančit a začali trénovat.

Adrien

Dorazil jsem s Alyou a Chloe na náš trénink. Učitelka nám už chtěla říct, co budeme tančit, ale zvenčí se začala ozývat hlasitá hudba a my všichni věděli, o koho jde.

,,Rebelové! Někdo by tam měl jít a vysvětlit jim, že nejsou jediní na světě!" ozval se nekdo a najednou se všichni začali hádat, kdo tam půjde. Už se mi to nechtělo poslouchat, tak jsem se zvedl a vyrazil ke dveřím.

,,Adriene! Kam jdeš?" ozvala se Chloe a doběhla mě.

,,Jdu za Rebely." řekl jsem jednoduše a Chloe trvala na tom, že půjde se mnou. Vyšli jsme z budovy ven a přešli silnici k metru. Vchod byl zadělaný, ale byly tam vymlácené díry, kudy se nejspíš dostávají dovnitř. Všude na stěnách byly graffiti a výhrůžné nápisy typu 'táhněte' a podobně. Chloe mě chytla silněji za ruku. Poznal jsem, že se bojí. Upřímně, já taky, ale nemohl jsem to dát najevo. Prošli jsme kontrolou lístků a před námi byly už jen dlouhé eskalátory. Sešli jsme dolů a před námi se objevila obrovská místnost. Uprostřed bylo pódium, na kterém všichni, kromě DJe, stáli a tančili. Také tam bylo pár stolů s jídlem a pitím, několik skříní s bůhví čím a plno doplňků a světel. Marinette byla první, která si nás všimla. Jakmile seskočila z pódia, Nino zastavil hudbu a k Marinette se přidal Kim a Nathaniel.

,,Můžete mi laskavě vysvětlit, co tady děláte?" řekla Marinette a založila si ruce na prsou. Kim a Nathaniel stáli vedle ní jako nějací bodyguardi.

,,Ehm...přišli jsme vás poprosit, jestli...jestli byste nemohli ztišit tu hudbu." řekl jsem nervózně a podrbal se na hlavě.

,,A proč bychom to měli udělat princátko?" zeptala se Marinette s provokativním úsměvem.

,,Vaše hudba moc řve, je to slyšet až u nás a nedá se to poslouchat." dodal jsem a Kim byl připravený na mě vystartovat, kdyby ho Marinette nezadržela.

,,Hele, já chápu, že vás štve, že nemáte svoji soutěž, ale my potřebujeme trénovat. Takže můžeme váš návrh zvážit, ale nezaručuju, že bude schválen." zazubila se na mě a zamrkala očima jako panenka. ,,Teď ven." její obličej zase zkameněl a ukázala na východ. S Chloe jsme jim jako správně vychování i za to nic poděkovali a vydali se zase pryč, přičemž nás vyprovodila opět hlasitá hudba.

Marinette

Kim po jejich odchodu začal na Urozené nadávat, přičemž já jsem se vším souhlasila, ale nemohla jsem se nechat vykolejit. Vyskočila jsem zpět na pódium a Nino opět pustil hudbu.

,,Ladybug..." zaslechla jsem od Natha, ale přerušila ho hudba a opět jsme začali trénovat.

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now