8

1.5K 144 21
                                    

Adrien - ráno
Do té školy se mi nechce. Určitě to všem řekla a teď se se mnou nebude absolutně nikdo bavit. No, ale musím tam.
Před školou stojí LB. Že by na mě čekala?
,,Ahoj LB"
,,Ahoj Adriene"
,,Promiň za ten včerejšek. Nevím co to....-"
,,Ne to je dobrý. Otevřel jsi mi oči"
,,Cože?"
,,Řeknu ti to po cestě"
Vyrazili jsme do třídy. Měli jsme celkem dost času, tak jsme šli "hlemýždím" tempem.
,,Takže, co si myslela tím, že jsem ti otevřel oči"
,,No, jsi úplně první člověk, kterému to říkám. Ještě v den Výměny jsem se s Nathem přes chat pohádala. A pak když jsem šla z tréninku, tak to co jsem viděla mě dorazilo úplně. Nathaniel se tam líbal s Alyou. Pak na mě ještě zařval, že mě nikdy nemiloval a odjeli pryč. Byla jsem zničená, ale pak jsem si vzpomněla na ten polibek s tebou a bylo mi líp, takže děkuju"
,,Nemáš za co. A neboj, ten vůl už se k tobě ani nepřiblíží"

LB mě objala a do trička mi zašeptala děkuju. Úplně jsem zrudnul. Vážně se mi líbí, ale teď jí to říct nemůžu. Přišli jsme do třídy a Ladybug s Nathanielem se začali vraždit pohledem. Odtáhnul jsem ji na místo a začala se bavit s Alix.
,,Co se stalo že se tak vraždíte pohledem?"
,,Dlouhá story, řeknu ti po škole. Skočíme někam?"
,,Jasný"
Dál jsem jejich rozhovor nevnímal.
Myslel jsem si, že to jsou burani, ale oni jsou úplně normální. Jen trochu víc odvázaní. Kim se s Maxem bavili o fotbale. Juleka navrhovala oblečení a sem tam prohodila slovo s Ninem, který poslouchal nějaký songy. Jsou to normální teenageři.
Hmm....Rebel. To oslovení se mi začíná líbit

,,Adriene!"
,,Co! Co je?"
,,Ptám se tě, jestli by si nechtěl na večír do parku? Má tam být letní kino"
,,Jo, moc rád"
,,Super! Tak v 17:00 v parku"
Letní kino? Dobrá....

Vím že tahle kapitola byla krátká, ale.....
Lidi vy jste neskutečný! Dosáhli jsme 1k přečtení! Moc vám všem děkuju, hlavně za hvězdičky a komenty :3 Nevím jestli bude ještě dneska kapitola, opravdu si nejsem jistá, každopádně děkuju moc :)
LadyNoir_cz

Vzkaz od Tery z budoucnosti, která to právě opravuje: žádné letní kino v dějí nebude😂

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now