7

1.6K 140 20
                                    

Marinette:
Ukázali jsme Adrienovi pár triků a on na mě koukal jak na sluníčko. Celkem mu to slušelo....Ne Marinette! Máš Natha!
,,Tak co? Chceš si to zkusit?"
Kývnul na mě a já mu pomohla na pódium.
,,Vy lidi už můžete jít domů, já to tu zvládnu"
Všichni odešli a já s Adrienem zůstala na pódiu sama.
,,Tak jo...." Seskočila jsem z pódia a zapla písničku. Vybrala jsem celkem easy song - Cake by the ocean od DNCE (média, přetočte na 0:37)
Vlastně jsem tu písničku nepotřebovala, jen jsem chtěla aby tam nebylo takový ticho.
,,Podíváme se, co tě Kim naučil"
Adrien udělal pár přemetů a otoček, ale to je tak všechno. Víc nic, ale ty základy mu šly.
,,Všechno?"
,,Víc mi Kim neukázal"
,,No to ani nemohl, víc základních triků není. Teď se koukej" Pustila jsem písničku od začátku a ukázala mu moje nejoblíbenější triky.

To mu moc nešlo, tak jsem se přesunula na klasiku. Rotace na ramenou (:nevím jak se tomu říká, tohle jsem si vymyslela:)
,,Tohle by ti mohlo jít, je to ta největší klasika"

Celkem mu to šlo, ale když jsem nedávala pozor, tak mi podrazil nohy a spadnul na mě. Vzájemně jsme si koukali do očí.
,,Co to sakra děláš?"
Neodpověděl. Začal se ke mě přibližovat a pak mě políbil! Nejprve jsem nevěděla co mám dělat, ale začala jsem mu polibek opětovat. Bojovala jsem sama se sebou. Jedna polovina mě říkala ať se okamžitě odtáhnu. Vždyť mám Natha! Ale ta druhá říkala pravý opak. Rychle jsem se odtáhla a výrazem se mu snažila říct něco jako: Co si to právě udělal?!
Rychle jsem se zvedla a šla si pro věci.
,,Už musím jít"
Co se to se mnou děje? Vždyť je Šlechtic! Nepatří k nám, prober se Marinette!

Adrien:
Zamotalo se mi hlava a podrazil jsem jí nohy. Spadl jsem na ni a znova se začal utápět v těch azurových očích. Byla nádherná, roztomilá, kouzelná prostě všechno. Musel jsem! Políbil jsem ji. Po chvíli mi začala polibek opětovat. Odtáhni se! Je to Rebel! Nešlo to, ale pak se odtáhla ona.

,,Už musím jít" Řekla, popadla věci a odešla
,,Hmm....tak teď sis to podělal Agreste"

Teď mě bude nesnášet! Vždyť má kluka! Co mě to zase napadlo? Vzal jsem si věci a taky se pomalu odebral z toho opuštěného metra. To bude teda opravdu zajímavěj měsíc. Pro mě, pro LB, pro Rebely, pro Šlechtice.....pro všechny.

Vím že většina kapitoly jsou obrázky, ale pokusím se dneska vydat ještě jednu, ale nic neslibuju!
LadyNoir_cz

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now