Moje trapný kecy který nikoho nezajímají jsou v zavorkách ;)
Marinette:
Ráno jsem vstala a udělala ranní hygienu, oblékla se a vyrazila do školy. Tam na mě čekal Nino a Alix které jsem samozřejmě přivítala objetím (vůbec nevím jestli jsem to správně napsala :D)
,,Tak co, cítíš se po včerejšku líp?"
,,Mnohem. Pak jsem mu ještě zavolala a všechno to ze mě tak nějak spadlo"
,,Tak to je dobře že máme naší LB zpátky"
Cestou se k nám ještě připojil Kim a Alix dali si hned pusu. Naznačila jsem jí že si o tom pak ještě promluvíme.
Ve třídě jsem samozřejmě pohledem zavraždila pár Urozených a sedla si vedle Adriena. Urození měli nějaký divný úšklebky. Vůbec nevím co mají v plánu, ale to, jak se na mě Chloe celý dějepis pohrdavě dívala, mě znepokojilo ještě víc.(Krátký) pohled Chloe:
Je mi jich až skoro líto. Nemůžou vyhrát, i kdyby měli sebelepší choreografii, tak prostě nemůžou vyhrát. Mám to zařízené. Už se opravdu nemohu dočkat těch jejich zničených pohledů až uslyší tu větu: A vítězem se stávají Urození! Hahahahaha (To měl být takovej ten zlej smích ;))Marinette:
Neřešila jsem to. Asi si Chloe něco dává do svého Čaje o páté.
,,Dobře děti, je na čase, abyste se dozvěděli kdo bude součástí poroty. Jako prvního tu máme Aleca Cataldiho - reportéra z Kidz+
Dále tu máme rockovou star Jaggeda Stonea.
A v neposlední řadě tu máme našeho starsotu Andréa Bourgeoise.
Soutěž je už za týden tak doufám že naší porotě vytřete zrak, dobře a teď k dějepisu"
Týden, choreografii máme natrénovanou dobře, to zvládneme.Po nudné hodině dějepisu....
,,LB můžu s tebou mluvit?"
,,Jasně Adriene"
,,No už delší dobu víš že tě mám víc než rád a tak bych chtěl vědět jestli ses už rozhodla?" (#AdrienSuperbalič2016)
,,Promiň Adriene, ale já nemůžu. Dala jsem jeden slib který bych chtěla dodržet. Budeme kamarádi dobře?" (Friendzone)
,,D-dobře tak ahoj"
Proč se se mnou rozloučil? Vždyť spolu máme ještě dalších pět hodin. Po škole si ho odchytnu.Proč se s tebou asi Marinette rozloučil? Protože běžel domů brečet do polštáře.
Ano jak jste si možná všimli tak se tato knížka pomalu ale jistě blíží ke konci, ale nebojte, pokud se k tomu dokopu tak bude i druhý díl kde bude mnohem víc vystupovat Thomas a taky ho mnohem lépe poznáte. Taky bych vám chtěla poděkovat za více než 6K přečtení! Jste super lidi a děkuju za všechny hvězdičky a komenty. Jen pro rýpaly: já si všechny ty komentáře čtu, i když odpovím jen na některé.
Takže vám strašně moc děkuju.....A otázka dne je: Co myslíte že má Chloe za lubem?
Uvidíme se v pátek :)
YOU ARE READING
Dance! [Book 1]
Fanfiction(prvních pár kapitol je přepsaných, další jsou původní, cringe alert) Škola, do které chodí Marinette Dupain-Cheng vypadá úplně normálně. Ale jakmile vejdete dovnitř, všechny vaše domněnky se změní. Rebelové a Urození. Rozděluje je jméno? Možná. Po...