Den V. nastal. Jak já tuhle tradici nenávidím. Přijde mi absolutně zbytečná. Koná se už několik let a nic, ale absolutně nic, se nezměnilo. Nino na mě jako vždy čekal před školou a já se k němu mlčky přidala.
,,Jsi připravená?" zeptal se mě a já se na něj podívala s prázdným pohledem.
,,Dá se na tohle nějak připravit? Jestli jo, jsem otevřená nápadům." povzdechla jsem si a vyrazili jsme do školy. Po pár krocích jsme se ale rozdělili. Nino šel do třídy a já do ředitelny, kde na mě už čekal ředitel a žlutá slepice od vedle. Chloe, kdyby někdo nevěděl. Na ni jsem hodila znechucený pohled a na ředitele kývla.
,,Dámy." začal ředitel a já se připravila na básničku, kterou poslouchám každý rok. ,,Víme, proč se Výměna koná. Koná se k upevnění vztahů mezi Rebely a Urozenými a k docílení vzájemného pochopení mezi skupinami." ředitel se na chvíli zastavil, aby se nadechnul. Pak pokračoval. ,,Vy dvě být vylosované nemůžete. Na druhou stranu ručíte za všechno, co se během měsíce Výměny stane. Teď budete mít jako každý rok možnost něco říct." ukončil rozhovor ředitel a ukázal na Chloe. Ta si k sobě přisunula mikrofon a začala mluvit, já ji ale moc nevnímala a přemýšlela jsem nad tím, co řeknu já.
,,Urození. Dnes je Výměna. Nesmutněte ale, když budete vylosovaní, tak za měsíc se vrátíte a my se k vám budeme chovat se stejným respektem." Chloe dokončila svůj veleproslov a já jen protočila oči nad tím, jak trapné a falešné to bylo. Přišoupla jsem si mikrofon k sobě a zmáčkla tlačítko.
,,Rebelové. Je to tady zase. Ta tradice, kterou hodlám si říct všichni tak nesnášíme. Ať už bude dneska vylosovaný kdokoli, tak dostane sice na měsíc nálepku Urozeného, ale tetování Rebela z něj nikdo nesundá. Nikdy nikoho neodkopneme. Ačkoli to tak nevypadá, tak jsme jedna velká rodina a držíme při sobě. Takže buďte svoji, buďte originální, buďte Rebel." byla jsem na sebe hrdá, tenhle proslov se mi povedl. Potom jsme s Chloe vyrazili zpět do třídy a každá se postavila vedle učitelky. Ta se na nás jen s úsměvem podívala a Chloe začala skládat přísahu.
,,Přísahám, že ať vylosuji jakéhokoli Rebela, tak ho přijmeme, nebudeme ho odsuzovat a v pořádku vrátíme." pak se učitelka podívala na mě a já s protočením očí začala mluvit.
,,Přísahám, že ať vylosuji jakéhokoli Urozeného, tak ho přijmeme, nebudeme ho odsuzovat a v pořádku ho vrátíme." učitelka přikývla a vytáhla mísu s papírky. Chloe ponořila ruku do moře lístečků a chvíli v nich hrabala, pak jeden předala učitelce.
,,Je to...-"
,,Počkat!" vykřikla jsem rychle a všechny pohledy se stočili na mě.
(cringe ahead. Řekla bych, ať si vezmete kapesníky, ale ono je to celkem trapný xd)
,,Nino. Už od prvního dne školy jsem věděla, že my dva budeme nerozlučná dvojka. Vždycky víš, co máš říct aby jsi mi zvednul náladu. Podržíš člověka, když je na dně. Tvoje vtipy jsou občas tak vtipný, až jsou trapný, ale my víme svoje. A taky jsi samozřejmě ten nejlepší DJ, kterého tenhle svět viděl.
Kime. Tvoje historky vždycky vyšperkují náš trénink a tvoje údajně chytré hlášky jsou vždycky ještě vtipnější než samotná situace. Sport ti není cizí a jsem ráda, že k nám patříš. Jsi něco jako můj starší brácha, vždycky se o mě postaráš, ať už se děje cokoliv.
Maxi. Sice na pódiu nejsi zrovna dvakrát často vidět, ale ty stojíš za tím jak zrovna na tom pódiu fungujeme. Jsi takzvaný mozek skupiny. Vždycky odhadneš, jestli není choreografie moc náročná. Jinak bychom na tom pódiu asi umírali. Taky jsi vymyslel nás název. Upřímně ty jsi byl poslední člověk, od kterého bych takový název čekala, ale jsem ráda, že jsi s ním přišel.
Nathe. Když jsem tě viděla poprvé, jediné, nad čím jsem přemýšlela bylo to, jak může takový člověk být Rebel? Ale pak jsi jednou přišel na náš trénink a já věděla, že mezi nás patříš. Když už mám toho staršího bráchu Kima, tak ty jsi můj mladší brácha Nath. Bez tvých designů by naše show taky stála za nic a já pořád nechápu, kam na ty nápady chodíš.
Juleko. Naše stylistka. Vypadáš sice jako tichá myška, to tě ale nikdo nezná tak, jako my. Bez tvého oblečení bychom byli jen další trapní černo bílí tanečníci. Tvoje oblečení nám ale dodává to správný kouzlo. Díky tobě na soutěžích vždycky zazáříme.
Alix. Rebel jak má být. Učebnicový příklad řekla bych. Jsi úžasná ve všech směrech. V tanci, je s tebou nehorázná sranda a nikdy nikoho nenecháš v problémech. Jsem ráda, že tě můžu nazvat mojí nejlepší kamarádkou. Bez tebe bych si nic z tohohle nedokázala představit.
Děkuji vám, že jste právě vy na začátku podpořili můj rebelský nápad a držíte se mnou až doteď. Bez vás by nic z tohohle nebylo možné.
Děkuji vám Rebelové."
YOU ARE READING
Dance! [Book 1]
Fanfiction(prvních pár kapitol je přepsaných, další jsou původní, cringe alert) Škola, do které chodí Marinette Dupain-Cheng vypadá úplně normálně. Ale jakmile vejdete dovnitř, všechny vaše domněnky se změní. Rebelové a Urození. Rozděluje je jméno? Možná. Po...