Adrien
Samozřejmě, že tu hudbu neztišili. Proč musí být tak blbí? Začal jsem nadávat, ale Chloe mi řekla, ať toho nechám.
,,Jen doufám, že nebudeš vybraný na Výměnu." povzdechla si Chloe, já jsem ale nevěděl, o čem mluví.
,,Co je Výměna?" zeptal jsem se nechápavě Chloe.
,,Já ti to vlastně zapomněla říct. Výměna se na naší škole koná už od dob, kdy začala rivalita mezi Urozenými a Rebely. Já vylosuji jednoho Rebala, který se k nám na měsíc přidá. Marinette vylosuje zase jednoho Urozeného. A samozřejmě je to se vším všudy. Musíš se chovat jako oni i chodit na jejich zkoušky a ve škole nesmíš mluvit s opačnou skupinou. Já a Marinette máme jediné jistotu, my dvě vylosované být nemůžeme." dokončila Chloe a já na ni s vykulenýma očima zíral.
,,Tak to máte štěstí." bylo jediné, co jsem dokázal říct.
,,Neboj se, určitě to nebudeš ty. A teď už pojď, jsme dlouho pryč." usmála se Chloe a táhla mě zpátky na trénink.
Marinette
,,Tak jo lidi, dneska končíme! Už to chce jen doladit nějaké malé chyby, ale jinak je to super!" zakřičela jsem a všichni se začali balit domů. Vedle mě se ale potom objevila Alix.
,,Tak koho myslíš, že letos vylosuješ?" zeptala se a společně jsme šli ven z metra.
,,Tak to nevím. Doufám že třeba Mylène. Ta se všeho bojí. Bylo by to jako by tady ani nikdo od nich nebyl."
,,To je fakt. Aspoň že nemůžeš vylosovat Chloe, to by bylo peklo." zasmála se Alix. Jak já tuhle tradici Výměny nenávidím. S Alix jsme vylezly na ulici a někdo do mě hned vrazil. A samozřejmě to musel být Adrien.
,,Promiň." dodal a jen na nás zíral, jako by čekal na zázrak. ,,Ty se neomluvíš?" dodal ještě a my se začali tiše smát.
,,Bože, to jsem měla nahrát." řekla Alix, když se přestala smát.
,,Ty chceš po Rebelovi, aby se omluvil? A ještě k tomu Urozenému? Prober se hochu." zasmála jsem se a když jsem kolem něj prošla, tak jsem do něj narazila ramenem.
xxx
Ráno mě probudil otravný zvuk budíku. Vyhrabala jsem se z postele a po půl hodině už vyrážela do školy.
,,Čau Ladybug." pozdravila mě parta sborově před školou a Alix jim začala vyprávět, jak po mně Adrien chtěl, abych se mu omluvila. Vyrazili jsme do školy, kde jsme se u skříněk všichni rozdělili. Když jsem otevřela moji, tak na mě vypadl papírek.
Ve 20:00 u Eiffelovky
N.
YOU ARE READING
Dance! [Book 1]
Fanfiction(prvních pár kapitol je přepsaných, další jsou původní, cringe alert) Škola, do které chodí Marinette Dupain-Cheng vypadá úplně normálně. Ale jakmile vejdete dovnitř, všechny vaše domněnky se změní. Rebelové a Urození. Rozděluje je jméno? Možná. Po...