Kapitola Šestá

1.6K 163 22
                                    

Od Rebelů se ozval hlasitý potlesk, pískání a jekot. Usmála jsem se a věděla jsem, že tohle prostě zvládneme.

,,Dobře, zpět k losování. Od Rebelů k Urozeným přestoupí Nathaniel." náhoda je blbec. Nath se postavil a šel ke mně. Jen jsem se na něj usmála a objala ho. Pak jsem se otočila zpět k učitelce a ponořila ruku do hromady papírků. Nejdřív jsem každého z Urozených sjela pohledem a pak jeden z papírků podala učitelce.

,,Adrien." vypadlo z ní nakonec a já se musela zasmát. Ten kluk čerstvě nastoupí do školy a hned je vybrán na Výměnu. Nejistě se zvednul a postavil se vedle Chloe. Já se se svým symbolickým úsměvem otočila na Natha a plácla jsem si s ním. Vypadal trochu nejistě.

,,To zvládneš, je to jen měsíc. Za chvíli budeš zpátky." jen kdybych věděla, že si s ním plácám opravdu naposledy...

Vyměnili se s Adrienem a já si s ním podala ruku. ,,Vítej." zazubila jsem se na něj.

,,Díky." vypadlo z něj a já se usmála.

,,Vidíš, jde ti to. Hned mluvíš nespisovně." jen jsem ho sjela pohledem a on nejistě polknul. ,,Zvykej si. Teď jsi Rebel. Tréninky jsou od šesti večer víš kde. Choď včas a prosím, vem si něco jinýho na sebe." Po našem krátkém rozhovoru jsme si šli sednout a já jen doufala v to, aby tenhle měsíc utekl co nejrychleji.

xxx

Po škole jsme všichni byli opět v metru a čekali jsme na našeho nováčka. Nakonec se objevil v nějakých teplácích a bílém triku. Nebylo to špatné, ale ani nejlepší.

,,Aspoň že jdeš včas, ale Juleka si tě musí vzít do parády." Juleka se vedle něj objevila během vteřiny, změřila si ho pohledem a vrazila mu do rukou nějaké oblečení, za pár minut se vrátil a vypadal už mnohem líp. Měl na sobě outfit inspirovaný černým kocourem a sedělo to k němu, hlavně ta kapuca s oušky.

,,Fajn, to by bylo. Kim tě zaškolí." zazubila jsem se na něj a Kim si jen protáhnul ruce a s děsivým úsměvem se k němu vydal.

Adrien

Z pódia seskočil vysoký kluk a řekl mi, ať jdu za ním na žíněnky. Ukázal mi pár přemetů a otoček a kupodivu se učím celkem rychle, tak jsme se později vydali za ostatními.

,,Základy ti šly, ale teď se dívej, jak se to dělá ve velkém." Ladybug si nasadila nějaké rádoby náplasti na lokty a společně s ostatními se vydala na podium. Ani jsem neuměl pojmenovat to všechno, co tam předváděli, ale nejvíc mě zaujala Ladybug. Celou dobu se usmívala, byla ve svém živlu a bylo jasně vidět, že to zbožňuje. Byla kouzelná.

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now