20

1K 106 26
                                    

Marinette:
Netrpělivě stojíme pod pódiem už asi půl hodiny. Byla jsem nervózní a podle pohledů ostatních bych řekla, že nejsem jediná. Přešlapuju tu na místě jako kdybych šlapala zelí.

,,Jestli potřebuješ tak běž, my to zvládnem"

,,Kime!"

,,Co je? Přešlapuješ tu jak kdyby ses měla počůrat"

,,Já nepotřebuju, jen jsem nervózní"

,,No tak aby si to z tý nervozity nepustila"

,,Ještě chvíli a já ti takovou vlepim, že chytneš druhou o zeď. Nehraj si se mnou když jsem nervózní. Mám ti to zopakovat?"

,,V klidu chápu"

Asi si říkáte že jsem to trochu přehnala, ale oni mě znají a vědí že to tak nikdy nemyslím. Na všech je ta nervozita nějak znát. Alix si pořád hraje s culíkem, Juleka zavírá a otevírá to svoje zrcátko, Nino pořád nějak šteluje sluchátka. I Kim je nervózní a tou připomínkou na mě se to snažil jen zakecat. Jediný kdo není nervózní je Adrien. Nedivím se mu. Ani pořádně neví kam patří. Teď je Rebel, to je sice pravda, ale kdyby nebylo téhle soutěže, tak už je zase Urozený. Už by z něj nebylo tak dokonalý princátko jako předtím, ale taky z něj nikdy nebude pravý Rebel.

,, Děkujeme že jste počkali a my už jsme tu s výsledky"
Huraaaa
,,Rozhodování nebylo jednoduché, obě dvě skupiny byly něčím výjimečné a zajímavé, ale rozhodnout jsme museli"
Neprotahujte to!
,,Vítězem této školní soutěže se stávají...."







To
Se
Dozvíte

Po
Reklamní
Přestávce






















Ale ne máte to tady















































Ještě kousek :) (neee vůbec se to nesnáším natáhnout ;))












































































,,......Urození"







Ano tohle je konec. Mám z toho smíšené pocity, ale už z některých kapitol jste se mohli tak nějak dozvědět jak to dopadne.
Určitě mi dejte vědět jestli budete chtít epilog a druhou knížku ;)

Ještě bych vám chtěla poděkovat že jste tuhle knížku dočetli až do konce a zůstali u ní i přes moje neustálé pauzy ;)
Děkuju vám moc za 7K přečtení!!
Jste super😍

Já osobně si psaní téhle knížky užila a doufám že vás bavila ;)

Ještě jednou děkuju a zatím ahoj :)

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now