Marinette:
,,Co máš?"
,,Nápad ty blbe"
,,Tak na co čekáš? Říkej"
,,Takže, tancujeme tady 3 styly: Breakdance, Hip Hop a Streetdance. Já jsem dobrá v Breakdancu, ne že byste v něm taky nebyli dobrý, ale co si budem nalhávat, jsem v něm nejlepší (#egoup) Alix je zase dobrá v Hip Hopu a Kim ve Streetu. Takže bych to udělala tak, že vymyslíme normální choreografii, která bude mít dejme tomu pauzy, ve kterých budeme tancovat jednotlivě. Aby jste to pochopili, bude to: společný tanec, Alix Hip Hop, společný tanec, Kim Street, společný tanec, já Breakdance (popisovací schopnosti lvl. Já. Jestli to nechápete tak promiňte, líp to už asi nevysvětlim) A pak by to chtělo nějaký velký finále. Nino ty budeš jako vždy mixovat.
,,LB to je super nápad!" Zařvala Alix a všichni jí to odkývali.
,,Děkuju, ale musíme ještě něco vymyslet pro Adriena a Juleku.Asi po 20 minutách jsme furt na nic nepřišli, ale Julece a Adrienovi to nevadilo, že prej budou tancovat jen ty společné pasáže. Měli jsme už prakticky všechno vymyšlený, jenom jsme potřebovali doladit chyby. Jsem na sebe hrdá, vymyslela jsem to fakt dobře....no jako vždycky (#egoup No. 2)
,,Lidi já už půjdu, dobrou"
Šla jsem po schodech a přemýšlela nad tím, co zatancuju z Breakdancu. Vyšla jsem na čerstvý vzduch a zhluboka se nadechla.
,,LB počkej!"
Běžel za mnou Adrien a když ke mně přiběhnul, rovnou mě políbil. Já si ten polibek užívala, ale Adrien se potom odtáhnul.
,,Ani nevíš, jak dlouho jsem tohle chtěl udělat. Jinak si to vymyslela fakt skvěle" potom se otočil a šel domůKdyž jsem přišla domů, byla jsem z toho furt vedle, zejtra si ho odchytnu hned ráno
Ráno
,,Adriene Agreste!"Omlouvám se jestli jste tu pasáž kde Marinette popisovala ten tanec nepochopili, já se v tom občas taky ztratila, jinak celkem o ničem kapitola :/
YOU ARE READING
Dance! [Book 1]
Fanfiction(prvních pár kapitol je přepsaných, další jsou původní, cringe alert) Škola, do které chodí Marinette Dupain-Cheng vypadá úplně normálně. Ale jakmile vejdete dovnitř, všechny vaše domněnky se změní. Rebelové a Urození. Rozděluje je jméno? Možná. Po...