10

1.2K 128 14
                                    

Marinette:
Tuhle soutěž nemůžeme prohrát. Nikdy nebudu nějaká princeznička. Jestli vyhrajou oni, tak prostě měním školu!
,,Lidi, jdeme do metra!"
Rozrazila jsem dveře a šla do metra. Cestou jsem narážela do lidí, protože jsem byla naštvaná, a to hodně. To je ten nejhorší způsob, kterej jsem kdy slyšela, ale zase když vyhrajeme, tak už nikdy neuvidím Urozený. Zbytek cesty jsem se snažila vymyslet nějakou dobrou choreografii. Dokonce jsem si i zkoušela kroky a bylo mi jedno že na mě všichni koukaj.
Za těch 20 minut jsem nic nevymyslela. Nic! Jsem úplně dutá!

U metra jsme jako vždy naskočili na zábradlí a sjeli dolů, tedy kromě Adriena. Dole jsme si posedali na podium. Metro působilo strašidelně když nás tu bylo jen 6.

,,Lidi máme problém"
,,A jakej problém LB?" Zeptal se Kim a nasadil ten svůj úšklebek, na kterej jsem fakt neměla náladu.
,,Jsem úplně dutá! Nic, prostě nic! Žádnej nápad! Když jsem vymyslela kroky, tak mi k tomu neseděli žádný triky. Nenapadá mě žádná písnička, prostě nic!"
Začala jsem hysterčit, sedla jsem si do klubíčka a opřela se o zeď. Všichni na mě koukali jak na zjevení. Takhle mě ještě nikdy neviděli, vždycky jsem byla ta drsná, ten hlavní Rebel a ten největší průšvihář.
,,Všichni Rebelové na nás spoléhají a teď kvůli mně prohrajeme, protože jsem neschopná vymyslet choreografii!"
,,Tak a dost!" Přišel ke mě Nino, zvednul mě a chytnul mě za ramena abych se mu musela koukat do očí.
,,My to vyhrajeme a ty tady nebudeš brečet na zemi, vždyť jsi Ladybug! Nejznámější Rebelka na škole! Kdykoliv tě někdo vyzve, tak ho porazíš na plný čáře a ten člověk toho potom dlouho lituje a teď tady fňukáš že nevymyslíš choreografii? Proč myslíš že učitelé vybrali nás? Protože jsme ty nejlepší. Jsme tým a my to zvládneme, uvidíš"
Tak teď už jsem bulela jak děcko. ,,Děkuju Nino, seš fakt můj nejlepší kámoš"
Musím něco vymyslet. Nino má pravdu, vždycky všem vytřu zrak a tak to i zůstane.
,,Už to mám!"

Dance! [Book 1] Where stories live. Discover now