Obudziło mnie jakieś głośnie stukanie, a raczej walenie w drzwi.
-JA ŚPIĘ, NIE MA MNIE W DOMU!- wykrzyczałam i zakryłam uszy poduszkami, ale to nic niestety nie dało, bo dalej ktoś się dobijał.
-AAAGGGRRRRRRR!-wkurzona do granic możliwości poszłam otworzyć.
-No hej Vicki.- zadowolona nie wiadomo z czego Nina wparowała do środka.
-Czy Ty się dobrze czujesz?-zapytałam ledwo przytomna.
-Oczywiście wręcz świetnie, a Ty? -przymrużyła oczy- Wyglądasz strasznie.-zrobiła dziwną minę.
-Kobieto,a jak mam wyglądać o 6 rano do cholery?!
-Czego się drzesz? Jak 6 rano ? Myślałam, że już o wiele później. Oj nie złość się już, bo zmarszczek dostaniesz.- zaśmiała się.
-Możesz mi powiedzieć co się takiego wydarzyło, że obudziłaś mnie o tej porze?-zignorowałam temat zmarszczek. Poszłyśmy do salonu.
-Nie uwierzysz!
-No już nie wierzę .-usiadłyśmy na kanapie.
-Ej no.
-Dobra gadaj szybko i wypad, bo chce mi się spać.
-Posłuchaj....-aż wstała podekscytowana i zaczęła chodzić po całym pokoju- Wczoraj siedzę sobie w pracy i nudzę się jak zwykle, a tu nagle wchodzi Michael i ......
-Czekaj,jaki Michael ?
-No jak to jaki? Michael Jackson.- spojrzała na mnie jak na idiotkę.Wywróciłam oczami. Nie zrobiło na mnie to kompletnego wrażenia,bo Nina codziennie spotyka sławne osoby w końcu pracuje w wytwórni muzycznej.
-No i ?
-Najpierw normalnie ze mną pogadał i zamyślił się na chwilę, a potem spytał się czy mam chłopaka. Kumasz?!- wyszczerzyła się głupio.Zmierzyłam ją wzrokiem. Podeszłam do niej i dotknęłam ręką jej czoła. Niby nie gorące, ale....
-Co Ty robisz?
-Sprawdzam czy nie masz gorączki, albo czy się nie naćpałaś.- no bo to chyba trochę dziwne, że akurat Michael Jackson pyta się zwykłej Niny Johnson czy ma chłopaka, a co go to obchodzi?
-Oszalałaś? Mówię serio, nie wierzysz mi?
-Szczerze?-pokiwała głową.
-Nie.Idę spać, a Ty wytrzeźwiej.-rzuciłam i udałam się do sypialni. Pobiegła za mną.
-Vicki, ale ja mówię prawdę .-zatrzymała mnie i popatrzyła mi prosto w oczy.
-No dobra załóżmy, że Ci wierzę. Co z tego, że Jackson zapytał czy masz chłopaka?
CZYTASZ
Every Love Lasts As Long As It Deserves...
FanfictionCzy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak cienka jest granica między miłością, a nienawiścią? Michael Jackson prowadzi z pozoru idealne życie: pieniądze, dom, sława oraz związek z kobietą z tego samego świata. Piosenkarz jest tak zauroczony swoją ukoc...