Wszyscy dziękują za nominację...Ja nie dziękuję Arleta! XD Jakby ktoś nie wiedział kto to Arleta...Zostałam nominowana przez Wazka1.
1. Czy lubisz MJ?
Naprawdę mam odpowiedzieć na to pytanie? XD Nawet więcej niż lubię XD
2. Co myślisz o hejterach?
Myślę, że osoby, które hejtują robią to z zazdrości, same nie potrafią zrobić czegoś dobrze i postanawiają przykrzyć komuś życie. Bo można delikatnie wytłumaczyć komuś, że robi błędy, robi coś źle, albo po prostu to mu się nie podoba, ale nie trzeba go przy tym obrażać.
3. Czy podoba Ci się moje opowiadanie?
No oczywiście, że tak xD
4. Którą piosenkę Michaela lubisz najbardziej?
O Jezu....o Boże....o matko XDD Obecnie nie jestem w stanie wybrać ulubionej piosenki, bo uwielbiam większość. Ale kiedyś kochałam Dirty Dianę :D
5. Dlaczego zaczęłaś pisać na wattpadzie?
Postanowiłam tak, bo chciałam mieć więcej czytelników i tutaj dużo osób komentuje nie to co na blogspocie xD No i chciałam podzielić się moim opowiadaniem z innymi :)
6. Ulubiony kolor?
Czarny i granatowy. Ogólnie uwielbiam ciemne kolory.
7. Czy obchodzisz na swój sposób 25 czerwca?
Nie mam w sumie jak obchodzić tego dnia, gdyż nawet nie mogę iść na grób Michaela. A jego rodziną nie jestem, ale na pewno myślę o nim dużo i oczywiście słucham jego wspaniałej muzyki :) Zawsze mam nadzieję, że może w tym dniu będzie jego "wielki powrót".
8. Świętujesz 29 sierpnia?
Nie...jaram się tylko, że Michael ma w tym dniu urodziny XD
9. Co chciałabyś zmienić na świecie?
Oj trudne pytanie. Chciałabym zmienić podejście ludzi do drugiego człowieka. Chciałabym aby ludzie zaczęli się tolerować i szanować. Żeby był pokój na świecie, koniec wojen, zamachów, przemocy, napadów. I żeby nie było na świecie głodujących i chorych dzieci.
10. Czy wzruszasz się przy YANA?
Zależy, bo czasami ta piosenka podnosi mnie na duchu, a czasami dobija jeszcze bardziej.
CZYTASZ
Every Love Lasts As Long As It Deserves...
أدب الهواةCzy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak cienka jest granica między miłością, a nienawiścią? Michael Jackson prowadzi z pozoru idealne życie: pieniądze, dom, sława oraz związek z kobietą z tego samego świata. Piosenkarz jest tak zauroczony swoją ukoc...