!!!!!DUYURU!!!!!

1.4K 56 0
                                    

Selam olsun size çok sevgili okuyucularım! 

Diyerekten afili bi' giriş yapmış oldum. :D Uzatmadan konuya giriyorum. Şimdi canlar bildiğiniz gibi okullar açıldı, hepimiz tatilin ardından GERİ DÖN GERİ DÖÖÖÖN NE OLUR GERİ DÖÖÖN modundayız. Ben bu sene 10. sınıfa geçtim ve artık üniversite için doğru dürüst bi' şekilde çalışmaya başlamam gerekiyor. Çok şükür ailem okullar açılınca kafayı yiyip bilgisayarı elimden alan tipler değiller ama yapmam gereken ödevim, çalışmam gereken sınavım, projem varken de bilgisayarda takılmam hoşlarına gitmez tabii, sizin aileleriniz gibi. 

Demem o ki canlarım Summer Love'ın yeni bölümleri artık ne aralıklarla gelir meçhul. Zaten en fazla 7-8 bölüm kaldı. Final yapacağız inşallah. :] Ben elimden geldiğince yazmaya çalışacağım ama şu zamana hazır olur diye de söz veremem. Zaten ne zaman verdin ki göt, kafana göre yazıyon sürekli diyebilirsiniz de, hak veririm. kjsdhfdjgd 

Ama söyleyin şimdi sizi hiç bölümsüz bıraktım mı? Aç açık bıraktım mı? Bırakmadım. Yine bırakmayacağım kardeşlerim siz hiç merak etmeyin. Ben haftasonu, olmadı haftaiçi ara ara gizli gizli yazarım siz kafanızı takmayın. 

Ten Photographs of Love'la ilgili de dürüst olacağım. Gençler o, kurgusuna gerçekten güvendiğim bir hikaye. Ama giriş bölümünde de okuduysanız bilirsiniz, bölümleri tamamen baştan yazıyorum. İki sene önceki harikulade anlatımımı kopyala yapıştır yapsaydım buraya, suratıma tükürürdünüz.

Ağızsal -ağızsal bi kelime mi?- salgılarınızı habitatında tutabilirsiniz. BU NASIL BİR CÜMLEDİR, ALLAH AŞKINA? Neyse. 

Ne diyordum? Heh, çünkü buna gerek kalmayacak. Yalnızca ilk bölümün nasıl olması gerektiğine bir türlü karar veremiyorum.

Ama merak etmeyin, onu da halledeceğiz. Heeeepsini halledeceğim ben. Don't worry.

Umarım beni anlarsınız demeyeceğim çünkü hepimiz aynı durumda olduğumuz için anlayacağınızı zaten biliyorum. Sonuç olarak bölümler gelecek. Yalnızca kesin bir tarihi yok. Ama 2 yıl sonra da yüklemem yani, o kadar da değil. dkfhjfdhgjdfgfd

Hepinize iyi seneler. 

                                                                                                                                                          xoxo

Summer LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin