Γειά σας είμαι η Στέλλα και είμαι 19 ετών. Σπουδάζω νηπιαγωγική και λατρεύω τα πάντα σε αυτό. Βασικά σχεδόν τα πάντα...
Όταν ήμουν μικρή η μητέρα μου μού έλεγε συνέχεια ότι στο πανεπιστήμιο θα γνωρίσω αγόρια, αλλά στην δικιά μου σχολή δεν υπάρχει κανένα. Πότε μου δεν είχα μια σχέση. Δεν έχω φιλιθεί, και πολλές φορές με κοροϊδεύουν για αυτό. Σπουδάζω μαζί με την δίδυμη αδελφή μου Φωτεινή την οποία υπερλατρεύω. Έχω και έναν κολλητό. Τον λένε Τζάστιν και κάνουμε παρέα από τότε που ήμασταν πολύ μικροί. Είναι ο πιο πολύτιμος άνθρωπος που έχω στην ζωή μου και τον αγαπάω πολύ, φιλικά όμως.
But if you like causing trouble up in hotel rooms
And if you like having secrets little rendezvous
If you like to do the things you know we shouldn't do
Baby I'm perfect...Άκουω το ξυπνητήρι. Δεν έχω καμία όρεξη να σηκωθώ, όπως ο καθε λογικός άνθρωπος φυσικά...
《Στέλλα σήκω!! Σήμερα θα πάμε για πρώτη φορά στο πανεπιστήμιο!! Σήκω λέμε!!》με ταρακουνάει η αδελφή μου . Κάθε πρωί το ίδιο βιολί και μετά μου λένε γιατί βάφομαι....
Πάρετε την Φωτεινή να σε ξυπνάει κάθε πρωί και αν επιζήσετε πείτε μου το μυστικό!!《 Άσε με Φωτεινή.Βαριέμαι. Δεν θα πάω σήμερα στην σχολή άσε με να χουζουρέψω.》βολεύομαι καλύτερα στο κρεβάτι.
《Φωτεινή φύγε μωρέ και άσε μας να κοιμηθούμε!!》λέει ο Justin λίγο πριν με αγκαλιάσει και κλείσει τα μάτια του.Βλέπετε σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο έρχεται σπίτι μου ή πηγαίνω στο δικό του και κοιμόμαστε μαζί. Έχω μεγάλη οικειότητα μαζί του...
《Όχι πάλι αυτός》σχεδόν τσιρίζει
《Τώρα με ξυπνησες. Χάρηκες;》σηκώνομαι, τρίβοντας τα μάτια μου, από το κρεβάτι
《Πάω να φάω.》ανακοινώνει ο Justin, βάζει μια βερμούδα και φεύγει από το δωμάτιο.《 Παιδιά για ελάτε το πρωινό είναι έτοιμο!》φωνάζει η μητέρα μας
《Ερχόμαστε》λέμε με μια φωνή εγώ και η Φωτεινή.Μόλις φτάνω στην κουζίνα βλέπω τον Justin να είναι έτοιμος να φύγει.
《Επ πού πας εσυ; Πεινάς έλεγες για πήγαινε να φας. Αα και θα πάμε μαζί στην σχολή, το υποσχέθηκες.》χαμογελάω
《Καλά, αλλά κερνάς κρέπα το απόγευμα.》επιβάλει.
《Σύμφωνοι.》
Δίνουμε τα χέρια αρχίζουμε να τρώμε το πρωινό μας.《Μου αρέσεις περισσότερο όταν δεν βάφεσαι πολύ.》Λέει ο Justin και εγώ απλά του χαμογελάω.
Μου αρέσει πολύ να βάφομαι και κάνεις δεν θα μου αλλάξει την γνώμη, απλά υπάρχουν μέρες που βαριέμαι τόσο πολύ που ούτε λίγη μάσκαρα Δεν βάζω. Καλή ώρα, σήμερα...
YOU ARE READING
Here comes forever
Teen FictionΔεν μπορώ να μείνω μακριά της. Το ξέρω πως πρέπει αλλά απλά δεν γίνεται. Είμαι η τέλεια καταστροφή της και είναι αυτή που ησυχάζει τους δαίμονές μου... 《Σε αγαπώ》μου ψιθυρίζει μεσα στην αγκαλιά μας λίγο πριν ενώσει τα χείλη μας. 《Και εγώ σε αγαπώ》τ...