ΚΕΦΆΛΑΙΟ 8 - Ζήλεψα;

441 59 68
                                    

Το τραγούδι δεν ταιριάζει καθόλου με το κεφάλαιο, αλλά είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια και μάλιστα το καινούργιο του αγαπημένου μου Γιάννη Κότσιρα, οπότε αν θέλετε ακούστε το. Ήταν και η έμπνευση μου για το κεφάλαιο.

Ανεβήκαμε στο δωμάτιο του Justin και καθίσαμε, από την μία πλευρά του κρεβατιού, ο Ιάσονας και εγώ, ενώ από την άλλη πλευρά ο Justin με την Ελένη.

《Λοιπόν πως ήρθατε εδώ παιδιά;》 ρωτάω.
《Μας λειψατε.... και θα σπουδάσω εδώ.》 λέει ο Ιασονας.
《Ναι και αφού τελευταία μιλούσα πολύ με τον Justin, ήθελα να έρθω να δω άποψή κοντά το αγόρι μου.》 λέει η Ελένη και κουλουριάζει στην αγκαλιά του.
《Λοιπόν εσείς παιδιά τα νέα σας; Κανένα αγόρι παίζει Στέλλα;》ρωτάει η Ελένη.
《Εμ...》λέω και ο Justin κατεβάζει το βλέμμα του λίγο με αυτή την ερώτηση της Ελένης. Θα είναι αμήχανο να είσαι μην την κοπέλα σου και δίπλα την κοπέλα που έχεις φιλησει δύο φορές και της έχεις πει πως σου αρέσει.
"Λοιπόν;" μου διακόπτει τις σκέψεις μου η Ελένη.
《Εμ... Δεν ξέρω δεν έχω κάτι. Ένα παιδί μου είπε να βγούμε αύριο, αλλά δεν νομίζω να γίνει κάτι.》
《Είναι όμορφος;》ρωτάει η Ελένη παιχνιδιάρικα.
《Πολύ. Έχει ξανθά μαλλιά και ανοιχτά καστανά ματιά. Είναι ψηλός και γενικά κούκλος.》 λέω και ρίχνω έναν αναστεναγμό στο τέλος. 《Μαζευτείτε.》μας λέει ο Ιάσονας και γελάμε όλοι μαζί.
《Ιάσονα εσύ καμία κοπέλα;》 τον ρωτάει ο Justin και γυρνάω να τον κοιτάω.
《Κάτι έγινε με μια, αλλά μετά την χώρισα. Ήταν πολύ σπαστικια》λέει με ξινισμένο πρόσωπο.
《Εμένα μου λες;》 λέει η Ελένη. 《Μάλιστα" λέει ο Justin και με κοιτάει. Εγώ αμέσως κοιτάω αλλού. Είναι τόσο αμήχανο.

*Πλευρά Justin*

Με την Ελένη μιλούσαμε μέσω Skype για περίπου 4 μήνες. Τα πηγαίναμε πολύ καλά. Τότε μου άρεσε η Στέλλα, φυσικά όμως δεν το είχα πει αυτό στην Ελένη. Μετά την απόρριψη της Στέλλας δεν ξέρω σαν να ένιωσα μια έλξη προς την Ελένη και έτσι της ζήτησα να γίνει η κοπέλα μου.
《Justin γιατί έκανες τόσα τατουάζ;》 με ρωτάει η Ελένη. Τι να της πω τώρα;

Ότι, να, ξέρεις τα έκανα γιατί χώρισαν οι γονείς μου και πολλά είναι για την μητέρα μου; Πως έχω κάνει ένα ίδιο με τον μπαμπά μου μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς; Πως οι γονείς μου ζουν συμβατικά για τον Jaxon και την Jazzy;
Δεν τα έχω πει ποτέ σε κανέναν αυτά. Ούτε καν στην Στέλλα που είμαστε αχωριστοι χρόνια τώρα.

《Δεν έχω συγκεκριμένο λόγο απλά τα έκανα》 απαντώ ξερά.
《Αυτό το μάτι τι είναι;》ρωτάει ενώ αγγίζει το τατουάζ που έχω στο αλυκό μου. (φώτο κάτω)

Here comes forever Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ