*Πλευρά Στέλλας*Ήμουν ξαπλωμενη στα πόδια του Harry και αυτός μου χαΐδευε τα μαλλιά. Ένιωθα μια ζεστασιά κοντά του. Παρά την προηγούμενη κακή συμπεριφορά του που με έκανε να μην τον εμπιστεύομαι, αυτή τη στιγμή νιώθω σαν να τον ξέρω χρόνια. Μου εκπέμπει μια ηρεμία, μια σιγουριά που ποτέ ο Justin δεν μου πρόσφερε. Σκύβει σιγά σιγά και μου δίνει ένα φιλί στον κρόταφο δημιουργόντας μου ένα υπέροχο συναίσθημα. Συνεχίζει να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και το μυαλό μου πάει αυτόματα στον Justin. Στον τρόπο που με αγκαλιάζει, στον τρόπο που φυλάει.
《Τι σκέφτεσαι;》 με ρωτάει ο Harry... Να βλέπεις σκέφτομαι τον υπέροχο τρόπο που με φυλάει ο Jus. Πφφ ευτυχώς που με έβγαλε από αυτές τις σκέψεις. Δεν ξέρω γιατί τα σκέφτομαι αυτά. Είμαι με τον Harry και είμαι χαρούμενη έτσι δεν είναι;
《Τι έχεις βρε;》με ξαναρωτάει ο Harry ενώ εγώ σηκώνομαι και κάθομαι δίπλα του 《Τίποτα απλά είμαι κουρασμένη. Εμ...πάω να κοιμηθώ》λέω και του δίνω ένα πεταχτό φιλί. Αγκαλιάζω την φωτεινή, χαιρετάω τον Τάσο και πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Κάθομαι στο κρεβάτι μου και σκεπαζομαι με την κουβέρτα. Γέρνω το κεφάλι μου στα δεξιά και κλείνω τα μάτια μου σκεπτόμενη τα σημερινά. Ακούω την πόρτα να ανοίγει, αλλά δεν δίνω σημασία. Το κρεβάτι γέρνει από την δεξιά πλευρά οπότε κάποιος κάθεται δίπλα μου. Ένα χέρι αγκαλιάζει την μέση μου, αλλά δεν δίνω πάλι σημασία.
《Καληνύχτα πριγκίπισσα!!》 ακούω την φωνή του Justin. Γυρνάω να τον κοιτάξω και χωρίς να το καταλάβω μου έχει δώσει ένα πεταχτο φιλί στα χείλη. Ακουμπάω ασυναίσθητα στο στερνο του, με αγκαλιάζει από την μέση και κοιμόμαστε για άλλη μια φορά αγκαλιά...
Don't you give up nah nah nah
I won't give up nah nah nah
Let me love you
Let me love youΑκούω το ξυπνητήρι αλλά το αφήνω. Δεν έχω καμία όρεξη να το κλείσω και αυτό συνεχίζει να παίζει.
Don't fall asleep
At the wheel we've a million miles ahead of us
Miles ahead of us
All that we need
Is a rude awaking to know we're good enough. Know we're good enough《Οο σταμάτααα!!》 λέει ο Justin και κλείνει το κινητό μου που ήταν στο κομοδίνο. 《Καλημέρα λοιπόν.》 μου λέει και εγώ καλύπτω το κεφάλι μου με το μαξιλάρι. 《Νυστάζωωω.》λέω και αυτός γελάει. Σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι μου και πάω πέρα δώθε, καθώς θυμήθηκα τα χθεσινά. Δεν με νοιάζει που νυστάζω, κάναμε λάθος και οι δύο και αυτό πρέπει κάπως να διορθωθεί. Κάπως...
《Jus δεν έπρεπε να γίνει αυτό.》 του λέω και αυτός έρχεται κοντά μου 《Ποιο;》 με ρωτάει με απορία 《Αυτό Justin. Να κοιμηθουμε μαζί και να φιληθοϋμε για άλλη μια φορά. Έχεις κοπέλα και δεν της αξίζει αυτό. Η Ελένη είναι σαν δεύτερη αδελφή μου και εγώ και ο Harry τα εχουμ-》 με διακόπτει δίνοντας μου ξανά ένα φιλί όμως αυτή τη φορά τον σπρώχνω αμέσως. 《Justin φύγε!》 του λέω και κάνω ένα βήμα πίσω δείχνοντας του την πόρτα.
《Τι;》λέει σοκαρισμένος 《Φύγε Justin φύγε!!》 ουρλιάζω και τον σπρώχνω 《Θα το μετανιώσεις Στέλλα. Δεν θες να φύγω και το ξέρω.》 λέει ενώ έρχεται απειλιτικά κοντά μου 《Δεν το μετανιώνω φύγε γαμωτο φύγε.》φωνάζω ακόμα πιο δυνατά ενώ τα πρώτα μου δάκρυα κάνουν την εμφάνισή τους. 《Όπως θες...》 λέει και φεύγει ενώ ένα δάκρυ κυλάει και στο δικό του μάγουλο. Μόλις η πόρτα του δωματίου μου κλείνει πέφτω αμέσως κλαίγοντας στο πάτωμα.
Νιώθω πως η καρδιά μου έχει φύγει από το σώμα μου. Σαν κάποιος να με χτυπάει επίμονα με ένα μαχαίρι στην καρδιά. Δεν θέλω να είμαι με τον Justin. Απλά δεν θέλω. Έχουμε μεγαλώσει μαζί, έχουμε κάτι σαν αδελφική αγάπη και αυτό δεν θα αλλάξει. Είμαι άνετη δίπλα του, όμως αυτό είναι πρέπει να αλλάξει, όχι Η αγάπη μου για αυτόν. Γνωρίζω πως δεν ήταν η πρώτη φορά που κοιμηθήκαμε μαζί, όμως αυτή τη στιγμή είμαστε και οι δύο σε σχέση με δύο υπέροχα πλάσματα. Είναι άδικο γι αυτούς... Ακούω τον ήχο μηνύματος μου και πάω αμέσως να το δω
~Συγνώμη έχεις δίκιο δεν έπρεπε να γίνει. Παρασύρθηκα γιατί νιώθω οικεία μαζί σου, δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν. Ξέρω πως ήταν τεράστιο λάθος και το υπόσχομαι πως δεν θα ξαναγίνει το φιλί... Δεν υπάρχει όμως περίπτωση μια Ελένη και ένας Harry να με κρατήσει μακριά σου. Δεν σε θέλω ερωτικά πια, νομίζω είμαι σίγουρος, αλλά και πάλι μακριά σου είμαι κενός. Σε αγαπάω~
Του απάντησα χωρίς σκέψη
~ Δεν θέλω να μου κλάψεις και πραγματικά και εγώ συγνώμη. Θόλωσα με το δεύτερο φιλί και για αυτό σε έδιωξα. Και εγώ σε αγαπάω και αυτό δεν θα αλλάξει~
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει~ Δεν έκλαψα πριγκίπισσα έκανα χειρότερα... Θα στα πω άλλη φορά. Σε παρακαλώ να κιμηθούμε και αύριο μαζί; Μόνο ύπνος. Το υπόσχομαι!! ~
Μου στέλνει. Πφφ τι θα κάνω μαζί του μου λέτε; Εγώ φταίω μου φαίνεται. Όχι μου φαίνεται.Εγώ φταίω γιατί τον αγαπάω.
~ Καλααα μόνο επειδή σε αγαπάω. Τώρα σκάσε ~ του στέλνω
~ Έσκασα... Πολύ ζέστη ρε παιδί μου ~ λέει και εγώ ξεκαρδίζομαι...Αχ τι θα κάνω μαζί του; Όσο δεν ήμουν με τον Harry δεν υπήρχε πρόβλημα, αλλά τώρα αν συμβεί κάτι με εμένα και τον Justin θα νιώθω τρελές τύψεις, το ίδιο και αυτός για την Ελένη...
Ugh μακάρι να μην τον γνώριζα ποτέ!!🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Χευυυ again. What's up?Αρκετά πράγματα έγιναν σε αυτό το κεφάλαιο πιστεύω.
Το τραγούδι πάνω το Let me love you - Dj Snake ft. Justin Bieber!! Είναι αυτό που έχω βάλει τούς στίχους πάνω.
See you soon!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Here comes forever
Teen FictionΔεν μπορώ να μείνω μακριά της. Το ξέρω πως πρέπει αλλά απλά δεν γίνεται. Είμαι η τέλεια καταστροφή της και είναι αυτή που ησυχάζει τους δαίμονές μου... 《Σε αγαπώ》μου ψιθυρίζει μεσα στην αγκαλιά μας λίγο πριν ενώσει τα χείλη μας. 《Και εγώ σε αγαπώ》τ...