ΚΕΦΆΛΑΙΟ 35 - Τελευταία μέρα μαζί

194 18 36
                                    


Βάλτε το τραγούδι, βοηθάει αρκετά. Καλή ανάγνωση!!!❤♥❤


"Λοιπόν τι θες να κάνω για να σου αποδείξω πως σε αγαπάω;" με ρωτάει ο Harry καθώς πάει να κάτσει στο κρεβάτι μου.

Εγώ ξεφυσάω αγανακτησμένη. "Αυτό θα το βρεις μόνος σου και τώρα με συγχωρείς αλλά με περιμένει ο Justin να-" με κόβει "Πάλι σε αυτόν θα πας;" φωνάζει

"Ναι στο έχω πει χίλιες φορές αλλά όχι, ότι σε συμφέρει θυμάσαι!!! Ο Justin είναι μπλεγμένος με ναρκωτικά γαμωτο το ξέρεις! Σταμάτα να σκέφτεσαι μόνο τον εαυτούλη σου και μπες στην θέση μου. Τι θα έκανες; Ειδικά τώρα που κατηγορείται για τον φόνο του πατέρα του, το οποίο επίσης ξέρεις. Και το κάνεις; Μου λες για είμαι πάλι με αυτόν. Ξέρεις κάτι; Βαρέθηκα! Βαρέθηκα κάθε φορά που βρισκόμαστε αντί να μιλάμε και να κάνουμε ότι κάνει κάθε ζευγάρι μαλώνουμε. Κουράστηκα πια. Φτάνει." λέω βουρκωμένη.

"Και εγώ έχω κουραστεί, όμως εσύ φταις. Συνέχεια είσαι μαζί του και ζηλεύω. Είναι λογικό" λέει έντονα και εγώ τραβάω τα μαλλιά μου.

"Δεν καταλαβαίνεις γαμωτο!! Σου λέω τόση ώρα πως κινδυνεύει να μπει στην φυλακή και εσύ γυρνάς και μου λες πως φταίω εγώ. Εντάξει λοιπόν αντίο. Κάνε ότι θες κάτσε εδώ, φύγε, ειλικρινά κάνε ότι θες, όμως να ξέρεις πως εσύ με έκανες να φύγω τώρα. Μπορεί να με νευρίασε η συμπεριφορά εσένα και της μητέρας μου, αλλά είχα όλη τη καλή διάθεση να τα βρούμε. Από ότι φαίνεται εσύ όχι... Λυπάμαι" πάω να φύγω αλλά εκείνος με τραβάει πίσω


"Χωρίζουμε δηλαδή;" με ρωτάει λυπημένος "Όχι Harry όχι, απλά θέλω να με εμπιστεύεσαι όπως και εγώ εσένα." του λέω ήρεμα και συνεχίζω "Byee!!" .

Τον χαιρετώ και πηγαίνω προς το σαλόνι και όπως περίμενα η μητέρα μου σηκώθηκε αμέσως από τον καναπέ. "Μην αγχώνεσαι μανούλα δεν μαλώσαμε με τον αγαπημένο σου" λέω κοροϊδευτικά "Αχ ευτυχώς είναι πολύ καλός παιδί" λέει με χαρά.


"Ναι ναι ξέρω... Πάω στον Justin και μάλλον θα κοιμηθώ εκεί τα λέμεεεε" φεύγω χωρίς να της αφήσω περιθώριο να απαντήσει. Βάζω τα ακουστικά μου και βάζω τυχαία αναπαραγωγή.

Κλείνω τα μάτια μου και παραδίνομαι στη μελωδία της μουσικής. Ανεβάζω ελάχιστα το μανίκι μου ώστε να μπορώ να βλέπω το σχέδιο νότας που έχω στο καρπό μου.

Here comes forever Onde histórias criam vida. Descubra agora