ΚΕΦΆΛΑΙΟ 21 - Ό θεέ μου είναι η κοπέλα σου

351 45 45
                                    

《Harry》του λέω ήρεμα.
《Πες μου》 μου απαντάει και εγώ κάθομαι καλύτερα στην αγκαλιά του. 《Συγνώμη για σήμερα.》του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
《Έι μην ζητάς συγνώμη... Εγώ θα έπρεπε. Έχεις δίκιο πρέπει να σκέφτομαι πριν μιλήσω.》 με φυλάει ξανά κάνοντας με να χαμογελάσω. 《Ξέρεις θέλω να τα βρω με την Φωτεινή... Δεν θέλω να ήμαστε έτσι. Είμαι μαζί σου και θέλω να τα πηγαίνω καλά και με την αδελφή σου.》μου λέει και εγώ του χαμογελάω χαϊδεύοντας τις μπούκλες στα μαλλιά του.
《Πολλά θέλεις. 》 του απαντώ και γελάμε.《Έλα πλάκα κάνω θα χαιρόμουν πολύ.》σοβαρεύομαι.

Νιώθω τόσο όμορφα κοντά του. Είμαι ήρεμη και χαρούμενη.

《Harry που αλλού έχεις τατουάζ εκτός από το χέρι;》αναρωτιέμαι.

Σηκώνει την μπλούζα του και βλέπω πολλά τατουάζ να διακοσμούν το στερνο του. Σχηματίζω με το δάχτυλο μου ένα τατουάζ με φύλα που έχει χαμηλά στην κοιλιά του και τον νιώθω να ανατριχιάζει κάτω από το άγγιγμά μου.

Αυτή η αντίδραση του με κάνει να γελάσω αλλά συνεχίζω να σχηματίζω με το χέρι μου όλα τα τατουάζ του. Το βλέμμα μου πέφτει σε μια πεταλούδα που είναι ζωγραφισμένη ακριβώς κάτω από το στέρνο του.
Αυτό είναι σίγουρα το αγαπημένο μου τατουάζ του... Ήμαστε ακόμα αγκαλιά, έχουμε μπλεγμένα τα πόδια μας, ενώ με αγκαλιάζει από την μέση και εγώ ακουμπώ στο στέρνο του με το αριστερό μου χέρι να χαϊδεύει ακόμα την πεταλούδα.

《Πρέπει να φύγω.》μου λέει και εγώ κατσουφιάζω. 《Γιατί;》 τον ρωτάω στενοχωρημένα. 《Πρέπει να πάω σπίτι η Gemma θα με ψάχνει.》 μου λέει και εγώ γνέφω. 《Δεν ξέρει ότι είμαι εδώ... Δεν ξέρει καν ότι τα έχουμε...》μου λέει και εγώ λέω ένα ξερό εντάξει. 《Οο έλα τώρα...》 λέει και έρχεται κοντά μου ενώ μου πιάνει τα χέρια. 《Θέλεις να έρθεις το βράδυ σπίτι μου για να γνωρίσεις και την Gemma;》 με ρωτάει 《Καλή ιδέα.》του λέω, ενώ του δίνω ένα πεταχτό φιλί και φεύγει από το δωμάτιό μου.

Κάθομαι στο κρεβάτι μου και σχηματίζω την εικόνα του Harry στο μυαλό μου. Τα μαλλιά του είναι τόσο υπέροχα και πάντα είναι καλοφτιγμένα. Μπορεί να είναι ένα απλό καστανό χρώμα, όμως για εμένα είναι κάτι το υπέροχο. Τα χείλη του είναι τόσο απαλά. Τα μάτια του είναι το αγαπημένο μου πράγμα πάνω του. Όχι γιατί έχουν αυτό το υπέροχο χρώμα, αλλά για εκείνο το μυστήριο που κρύβουν από πίσω τους που πραγματικά θα ήθελα να λύσω. Ο χαρακτήρας μπορεί να χαρακτηριστεί κυκλοθυμικός, καθώς με την πρώτη ματιά φαίνεται άγριος λόγο του αναστηματός και της επιθετικότητας του, όμως είναι πραγματικά ένας πολύ γλυκός άνθρωπος.

Θα μου πείτε πως το κατάλαβες; Μόνο ενάμιση μήνα τον ξέρεις... Τον άνθρωπο τον καταλαβαίνεις από την πρώτη κι όλας στιγμή. Η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική. Και όχι δεν αναφέρομαι στην πρώτη εντύπωση από την εξισωτική εμφάνιση αλλά από τη πρώτη συνομιλία. Από τις σκέψεις μου με βγάζει ένα τηλέφωνο που χτυπάει, αλλά δεν είναι το δικό μου.

Κοιτάω στο κομοδίνο μου και βλέπω το κινητό του Harry να γράφει "Gema". Τώρα να το σηκώσω ή όχι; Η αδελφή του είναι μωρέ θα το σηκώσω.
《Harry που είσαι; Δεν μου είπες ότι θα φύγεις και ανησυχώ.》ρωτάει έντονα η Gema από το τηλέφωνο. Μια πόρτα ανοίγει μέσα από το ακουστικό και η φωνή του Harry ακούγεται από το βάθος 《Με ποιον μιλάς;》 ρωτάει.

《Με σένα.》λέει κάπως αγχωμένη. Ξαφνικά ακούω την φωνή του Harry να μου μιλάει 《Ξέχασα το κινητό μου σπίτι σου έτσι;》 ρωτάει 《Ναι.》λέω 《Εντάξει έρχομαι να το πάρω.》μου λέει 《Σόρυ αν θύμωσες που το σήκωσα απλά είδα πως ήταν η αδελφή σου και-》με κόβει 《Δεν πειράζει βρε. Αλήθεια. Έρχομαι.》 μου λέει και κλείνουμε.

*Πλευρά Harry*

《Ποια ήταν αυτή στο τηλέφωνο Harry;》με ρωτάει με περιέργεια η Gemma.

《Που ξέρεις ότι ήταν κοπέλα;》την ρωτάω με περιέργεια 《Οο έλα τώρα Harry. Σε ξέρω καλά αδελφός μου είσαι. Αυτή η κοπέλα δεν ήταν απλά μια κοπέλα ήταν αυτή που σου αρέσει.》 μου λέει ενώ με αγγίζει με το δείκτη της στο στήθος επιδεικτικά.

《Το μισώ που με ξέρεις τόσο καλά.》 της λέω και την αγκαλιάζω σφιχτά ώστε να σκάσει. Με έσπρωξε στο καναπέ και έκατσε δίπλα μου οκλαδόν.

《Ελα λέγε τι περιμένεις;》μου λέει με ανυπομονησία 《Εντάξει, λοιπόν η κοπέλα ήταν η Στέλλα είναι δύο χρόνια μικρότερη μου, φίλη της Ναταλίας από την σχολή. Επίσης...》 σταματάω να μιλάω. Πότε δεν είχα κοπέλα και μου είναι αμηχανο να το πω στην αδελφή μου πως έχω κοπέλα και ας έχω μεγάλη οικειότητα.

Χωρίς να το καταλάβω έχω κοκκινίσει ελαφρά 《Ο Θεέ μου Harry είναι η κοπέλα σου.》φωνάζει η Gemma ενώ σηκώνεται από το καναπέ και αρχίζει να χοροπηδάει. Εγώ γελάω με την αντίδραση της και σηκώνομαι από τον καναπέ.

《Ναι είναι.》 της λέω και εκείνη με αγκαλιάζει από την χαρά της. Τώρα είναι σίγουρος πως θέλω να την γνωρίσει 《Θέλω να την γνωρίσω.》μου λέει σαν να διαβάζει την σκέψη μου 《Χαχα αυτό σκεφτόμουν, το βράδυ λοιπόν θα την γνωρίσεις.》της λέω και μου χαμογελάει 《Πάω να το πάρω το κινητό μου τα λέμε.》της λέω και πηγαίνω προς το σπίτι της... Μόλις φτάνω η φωτεινή μου ανοίγει και μου λέει να περάσω. Ωραία λοιπόν ωρα να τα βρω και μαζί της...

❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤
Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην LittleDirectioner5.

Χευυυ τι μου κάνετε αγάπεεεεςς;
Θέλω να είστε τέλεια HEADS UP!!
Έτσι μπράβο!!

Λοιπόν ψηφίστε σχολίαστε και see ua soon!!!

Πάνω στην φώτο είναι ο Harry styles κσι για όσους δεν ξέρουν τα τατουάζ που περιέγραψα είναι αυτά πάνω. Καλό βράδυ σε όλους 🇧🇾🇪

Επίσης ποιο εξώφυλλο σας αρέσει πιο πολύ αυτό ή το παλιό;

Here comes forever Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ