Haluu2x reader, hehehe...hope you like it this new chapter.
Flashback..
"Kau tak kerja lain ke selain menyusahkan aku."
"Aku nak semua fail financial dari tahun lepas sampai bulan lepas punya."Naufal tersengih tapi suaranya dibuat-buat serious.Belum puas dia mengenakan Adaweeya.
"Sekarang?"
"Tak, tahun depan."sekali lagi dia mengenakan Adaweeya dah dia minta sekarang takkan dia nak besok.Adaweeya ni pun.
"Give me 30 minute then."
"Ok."
*************************************************************************************************
"Eh, cik.Cik nak kemana ni?"Nadia menghalang laluan gadis dihadapannya.
"Cantik"desisnya.
"Aku nak masuk dalam ni la.Kau ada apa-apa masalah?"jawab Rea kasar.
"Minah ni harap muka je cantik.Tapi perangai mengalahkan monyet di zoo."bisik hatinya
"Cik ada buat appointment?"Nadia cuba memaniskan mukanya.Kalau ikut hatinya nak je dia heret Rea keluar.
"Takde.Ada aku kisah.Tepilah"tengking Rea.
"Kau tak kisah, aku kisah.Eh minah ni main tolak- tolak pulak."bebel Nadia.Dia enggan mengalah tetap menghalang laluan Rea walaupun Rea Berjaya masuk ke bilik Naufal.
"En. Naufal, saya dah.."
"Hai, sayang."Ucap Rea sambil tersenyum.
"Takpe Nad.Nanti suruh Ad, masuk je ok."Nadia sekadar menganggukan kepalanya sebelum keluar.
"Patutlah bunyi bising kat luar tadi."Bisik hati Naufal.
"Sayang, you tak suka ke I datang?"Rea memuncungkan mulutnya.
"Kau nak apa lagi Rea?"Soal Naufal malas.
"I nak you."jawab Rea yakin.
"I rindu you Naufal.Dah lama I cari you.I tau you rindukan I jugakan. Let's start again. You and I ."pujuk Rea.
"We're over Rea."
"Tapi I masih cintakan you Naufal."Rayu Rea mendekati Naufal.
"Rea, please!"suara Naufal mula meninggi bila Rea memeluknya dari belakang.Dia rimas dengan godaan Rea.Serta-merta Rea melepaskan pelukkannya.
Naufal benar-benar dah berubah.kalau dulu lelaki tu tak pernah menolak belaiannya.Hatinya sakit di tengking Naufal.
"You dah ada pengganti I ke?"soalnya berang.Dia menghentakkan punggungnya di kerusi berhadapan Naufal.
"Bukan urusan kau.Macam mana kau tau aku kat sini?"
"I terserempak dengan cousin you Farhan minggu lepas. Dia yang bagitau I you kat sini.Kalau nak harapkan you cari I .Jangan haraplah."sinis Rea menjawab.
YOU ARE READING
ENCIK PANAS BARAN VS ENCIK LESUNG PIPIT
No FicciónAdaweeya sahabat, Ria kekasih hatinya. Bila dia silap perhitungan dia kehilangan seorang sahabat-Naufal- Selagi aku tak dapatkan dia, aku tak mungkin beralah. Naufal kau kena tolong aku-Farhan- Ad kau tak kesian ke kat Naufal? Korang kawan dari keci...