Uvod

5.7K 159 3
                                    

Ashley Marie Marshall je 17-togodišnja djevojka.
U životu je imala sve što je poželjela.
Ali oduvijek joj je falila roditeljska ljubav.
Roditelje nije viđala mjesecima.
Živjei su i radili u Rusiji. Bili su poznati "odvjetnici". Ali bili su sve samo ne odvjetnici.
Naravno Ashley nije ni slutila čime su se bavili.
Ali saznat će.
Kad-tad istina se uvijek sazna.
Mnoge djevojke su bile ljubomorne zbog njenog njene ljepote,duge plave kose i plavih očiju.
Nije imala puno prijatelja. Nikada nije željela da se druži sa elitom iz škole.
Smatrala ih je umišljenima i odvratnima. Što i jesu bili. Imala je najbolju prijateljicu Emmu Stone i najboljeg prijtelja Iana Somersa.
Oni su joj bili sve što je imala u šugavom New York-u.
Smatrala je da taj grad nema dušu.
Voljela je knjige.
Njima je bježala kada je stvarnist umori. Ali sve će se to promijeniti.
Bit će povrijeđena.
A svi oni koji su je povrijedili bit će kažnjeni.

Jason McCann je bezobrazno đubre.
Osoba koje se čitav New York boji.
20-togodišnji dečko koji je napravio više sranja nego što bi itko mogao i zamisliti.
Visoki muškarac smeđih očiju kojih su se svi bojali.
Jason je bio osoba koja nije marila ni za koga.
Nije osjećao ništa osim mržnje.
Bio je oličenje zlobe.
I sam đavo bi ga se plašio.
Djevojke je smatrao igračkama za jednu noć.
Našao se u lošem društvu.
A sa 15 godina je postao član jedne od najozloglašenijih bandi u Americi.
Volio je probleme.
Bio je problem.
Ali šta će se promijeniti da bi najveći postao malo manji kreten?
Šta će se desiti da bi njegov najveći problem postao problem bez kojeg ne može?

Vidjet ćemo...

"Imao je lica onoliko koliko mu je bilo potrebno...Ali srce. Srce baš nijedno."-Ashley Marie Marshall

Ehh..
Ovako.
Ako kome ovo bude poznato da se zna da su svi prošli nastavci obrisani. I da sam napravila novi profil. Gdje ću objavljivati sve ponovno i malo drugačije.
U prošlim nastavcima sam sve pobrkala i promijenila. Jer onakvo nije trebalo ispasti.
Tako da...
Evo ga sve ponovno.
Nadam se da vam se sviđa.
Ostavite "vote" ako vam se sviđa. I napišite u komentarima da li vam se sviđa ili ne sviđa. :)

NightmareWhere stories live. Discover now