Ashley's P.O.V
U manje od pola sekunde sam se zaledila. A srce,srce mi je na trenutak stalo.
"Zar me se toliko plašiš babe?"
"Zar me se toliko plašiš babe?"
"Zar me se toliko plašiš babe?"
Tih 6 jebenih riječi...
6 riječi koje zamalo da me ubiju.
Ne osjećam noge.
Ne osjećam ruke.
Ne osjećam ništa osim suza koje se spuštaju niz moje lice.
Da,plačem.
Tko ne bi plakao da dobije poruku od nekoga kome ni lice ne znam kako izgleda.Imam ogromnu želju da saznam tko je on,da ga pitam zašto me je pratio,odakle mu moj broj,i zašto ja!
Ali ne mogu!
Jebeno ne mogu!
Prevelika sam kukavica da bih to uradila.
Ležim na krevetu jecam i plačem,nemoćna da uradim išta.
Bože pomozi mi,trebam te!
Šta da uradim? Zapitkujem samu sebe."Ništa glupačo,lezi,plači i šuti!" Rekoh samoj sebi.
Jedina opcija za pomoć mi je Emma. Moram je nazvati.
Moram joj reći sve. Ne volim kriti ništa ni Emmi ni Ianu.
Nisam dobar lažov,zapravo užasan sam lažov. Tako da znali bi da lažem.Ustala sam i najprije sam otišla do kupaonice.
Moram se smiriti i sabrati.
Umila sam se i pogledala u ogledalo.
Izgledam...
Izgledam očajno...
Bacim pogled ponovno na ogledalo. Malo je reći da sam zaprepaštena.
Oči mi izgledaju kao dva crvena nateknuta balona koja se spremaju pući.
Usne mi izgledaju kao da vode nisam pila godinu dana.
Boja kože mi je poprimila bijelu boju.
Izgledam kao Casper.Izašla sam iz kupaonice i sjela za radni stol kako bih upalila laptop.
Potrebna mi je muzika.
Muzika je jedina stvar koja me uvijek uspije smiriti.
Ne znam zašto ali ne mogu zaspati bez muzike. Uvijek imam slušalice.
Očekujem da me jednog dana pronađu mrtvu.
Tada bih bila najpoznatija faca na dnevnicima.Vijesti bi glasila:
"Malda djevojka incijala A.M se ugušila slušalicama. Naime do nesreće je došlo tako što mlada djevojka nije mogla zaspati bez slušalica. Upozorenje za sve,ne spavajte sa slušalicama"
Sačekat ću sa zvanjem Emme.
Moram u potpunosti biti smirena i opuštena.
Otvorila sam YouTube i pustila sebi najdražu pjesmu
"Chains" od Nick Jonas-a.
Ne znam zašto ali ta pjesma me uvijek smiri i opusti.
Ali ovaj put to baš i nije uspijevalo.Ova noć je najčudnija noć u mome životu.
Čudnija je i strašnija od noći prije 3 godine kada su me sve od škole do kuće pratile mačke.
Bilo bi prihvatljivo da su tu bile 2 mačke ali ne,tu je bilo najmanje 22 mačke. Bilo je prejezivo.
Još uvijek ni ne znam odakle su se stvorile.Prvo me je pratio neki manijak.
Zatim mi je taj isti manijak poslao poruku zbog koje mi je srce umalo stalo.A sada...
Sada me i laptop zajebava.
Na najboljem dijelu pjesma se zaustavila,i prebacila na novu.
Pjesma na koju se prebacila mi je bila potpuno nepoznata.
Ali čudnije je to što se pjesma sama šaltala do dijela sa textom na kojem se i zaustavila."You've got no choice babe"
Glasio je text na kojem se zaustavila.
Ne ovo nije čudno...nikako.
Sjedim šutim i gledam u ekran.
Da nisam preplašena i da se ona poruka na mobitelu nije pojavila rekla bih da mi se laptop pokvario.A sada,sada mislim na sve samo ne na kvar.
Da li bi ovo trebala biti neka poruka za mene?
Pokušavam da povežem sve i uspijeva mi.
Shvatila sam...
Onaj kreten se opet igra sa mnom. Iskreno se nadam da je to sve samo neka bolesna igra od školeske elitice,i da će im ubrzo dosaditi.
Neću se brinuti niti nervirati više...
Dosta sranja za večeras. Mah i previše ih je.Vratila sam nazad pjesmu i nastavila slušati.
Treba mi odmora ne tijelu već duši.
Na rubu sam nervnog sloma,ali bukvalno.
Trenutno mom stresu i nervozi ne može pomoći ni 20 dana na Bahamima.Osjećaji i emocije su mi pomješani.
U jednoj sekundi sam nervozna,u drugoj rastresena a u trećoj tužna.
Nedostaju mi mama i tata.
Želim da ih vidim.
Želim da su ovdje sa mnom,da me zagrle i kažu da će sve biti u redu i da nema potrebe da se brinem.
Ali to je nemoguće.
Večeras mogu samo da sanjam da su ovdje.
Jebena Rusija.
Prokleta da si.Kapci mi postaju užasno teški.
Spava mi se.
Ustala sam i otišla da obučem pidžamu.
Imam ubjedljivo najslađe pidžame na svijetu.
Sve su sa likovima iz Disney crtaća.
Izgledam retardirano u njima ali koga briga?Otišla sam do kreveta,legla sam,pokrila se i stavila slušalice.
Naravno nisam zaboravila na Emmu.
Reći ću joj sutra,kada i sama budem svjesna svega što se izdešavalo večeras.
Okrenula sam se na stranu i pokušala zaspati.Ali uzalud...Poruka na mobitel mi je stigla.
Skriveni broj.
Ponovno?
Stvarno?
Jebi se moronu.
Nisam začuđena...ali nikako."Stvarno babe,Minnie Mouse pidžama? Koliko ti je godina? 10? "
"Đavoli nikada ne mogu biti anđeli. U đavolu dobrota i osjećaji ne postoje"-Ashley Marie Marshall
Evoo ga napokon novi nstavak...
Dosta je kraći od prošlog i izvinite zbog toga.
Sljedeći će biti mnogo,mnogo duži.
Ostavite "vote" i komentar molim vas. Stvarno želim čuti vaše mišljenje. Btw na slici je Emma (kao Ariana Grande).
Likovi:
Ashley Marie Marshall-Ashley Benson.
Jason McCann-Justin Bieber.
Emma-Ariana Grande.
Ian-Cameron Dallas.
Hvala...♡♡
YOU ARE READING
Nightmare
FanfictionOn: Nije mario. Nije osjećao. Nije ga bilo briga. Ubijao je. Otimao je. Ona: Marila je. Osjećala je. Brinula se za sve i svakoga. Nikad ništa loše nije uradila. Ali opet,život će joj se promijeniti iz korijena. Zašto? I Zbog čega?