Ne vjerujem joj Ashley.

1.8K 90 54
                                    

Ashley's P.O.V

Žena koju više ne mogu ni da prepoznam stoji ispred mene stoji ispred mene i Jasona sa ogromnim stomakom u kojem je Bog zna čije dijete. Ima podočnjake do poda i više nije smeđa? Kosa boje meda joj je u punđi koja izgleda kao da je Nadia tek sada ustala. A na sebi ima najobičniju crnu trudničku haljinu i na nogama sandale na malu petu.

Ovo nije Nadia koju ja pozajem. Ovo je njezin leš.

Uhvatila sam Jasonovu ruku blago je stisnuvši dajući mu znak da ću ovo ja da riješim. Ako treba ubit ću i nju i to dijete.

"Tko ste vi?" Upitah keseći se bolesnim osmijehom. Ako je došla da pravi scene neće joj uspjeti. Odmaknula sam se od Emme,Iana,Marca,Tonya,Ryana,Chaza i Jasona koji su bili u samom centru kruga napravljenog od posmatrača koji sve pomno prate.

Prišla sam joj te samo svoju glavu primaknula njezinom uhu.

"Nadia ubit ću i tebe i to dijete uključujući i tvog divnog muža Pokušaj da se umiješaš u bilo što vezano za mene ili Jasona,ili bilo koga od njih." Prstom sam prešla preko svakog iz ekipe te se okrenula natrag prema njoj. "Uništit ću te Nadia Petrova. Da li je to jasno?" Prošaptala sam kroz zube pokušavajući napraviti što strašniji ton glasa,što mi je i uspjelo,a njoj je izazvalo jezu. Svaku riječ sam posebno naglasila dajući joj do znanja da ono što sam i rekla zapravo i mislim.

"Michael i ja više nismo zajedno. Zbog toga sam i došla da razgovaramo. Postoji nešto štl trebaš da znaš. A mislim da Jason to ne planira ubrzo da ti kaže." Pošto je govorila veoma glasno i Jason je čuo što ga je navelo da priđe. Zar stvarno moraš sada da se miješaš? Napravit će neko sranje ili bilo šta što bi mene moglo da iznervira.

"Petrova ostavi se ti nas. Brini se o tom djetetu. A za to što tvoj divni mužić pa makar i bivši sprema za nas će saznati tačno na vrijeme. " Prosiktao je. Smeđe oči su crne a vene na vratu i rukama se već mogu vidjeti i sa ulaza u klub. O čemu onu pričaju? Što trebam da saznam? I šta to divni tatica Michael sprema? Nije li divna činjenica da se meni uvijek iza leđa radi i da sve saznam posljednja?

"Što trebam znati?" I jedno i drugo je zanijemilo.

"Ashley saznat ćeš na vrijeme."

"Ne,saznat ćeš sada."

"Ne neće,otavi nas na miru ženo Božja." Svađaju se kao djeca iz vrtića dok ja stojim,zbunjena pomičući glavu lijevo i desno.

"Dosta!" Okrenuli su se prema meni. "Dosta i jedno i drugo! Ako je Jason rekao da ću saznati što god to bilo onda ću saznati. Budi mirne duše. A sada odlazi!"

Ako nisam popila ništa što u sebi ima alkohola onda je sada odlično vrijeme za to. Klimnula je glavom. Okrenula se te iz ruke ispustila bijeli papirić. Ako joj jedan plan ne uspije onda u rezervi ima još 2 najmanje. To sam naučila jako jako davno. Kada sam se uvjerila da je isparila iz ove mase otišla sam te podignula taj papirić koji me je malo reći iznenadio.

"Michael želi da te ubije."

Okrenula sam se nazad gdje je bila ekipa. Na mjestu na kojem su bili nije bilo nikoga što mi je dalo priliku da potrčim za Nadiom. Spazivši je na izlazu počela sam da je dozivam.

"Nadia,sačekaj." Ne okreće se,ne staje...

"Mama!" Što sam do vraga rekla? Barem je stala. Okrenula se prema meni suznih očiju. Jebi se Nadia.

"Ne mogu da vjerujem da si ovo upravo rekla. Mislila sam da ovakvo nešto više nikada neću iz tvojih usta čuti." Obrisala je jednu suzu koja je skliznula te nastavila da bulji u mene.

NightmareWhere stories live. Discover now