Jason's P.O.V
"Izgleda da je došlo vijeme..." Rekao sam dok su se vani čuli glasovi odvratnog Michaela i njegove još odvratnije žene. Polako smo svi ustali sa kauča,ispravio sam se i popravio odjeću koja se zbog sjedenja zgužvala . Pogledao sam u Ashley koja je bila sve samo ne smirena. Strah ju je,ali zbog čega ?
Zabava može da počne...
"Jesi li spremna?" Upitao sam ju dodavajući joj pištolj. Uzela ga je i nesigurno klimnula glavom.
"Valjda jesam." Rekla je spuštajući pištolj kako bi zavezala kosu u rep. Kako uspije da izdrži sa ovoliko dugom kosom? Ja jedva sa svojom na kraj mogu izaći.
"Ljudi,izlazimo svi zajedno jasno? Ashley će stati ispred nas dok ćemo mi biti iza nje u polukrugu. Ona danas ima glavnu riječ. Otiđite po pištolje!" Rekao je Tony ili Marco,od uzbuđenja više ne mogu ni da ih razlikujem. Jednojajčani blizanci su čudna stvar. Na Marco nema ben na pola desnog obraza nikada ne bih ni naučio da ih razlikujem.
Provjerio sam da li mi je pištolj i dalje bio za pojasom. Da,bio je tu,izvadio sam ga na što me je Ashley čudno pogledala.
"Zar uvijek imaš pištolj pored sebe?" Upitala je gledajući me pravo u oči. Ne želim da me gleda ovako...Bojim se ovakvih njezinih jezivih pogleda koji govore "živog ću te sahraniti.ali svejedno ćeš mi u neku ruku biti drag."
Da li sam ja njoj uopšte drag? Da,1005 jesam,zagorčao sam joj život,i sada očekujem da joj postanem drag. Moja mašta je nevjerojatna .
"Uvijek imam pištolj sa sobom. Vidiš..Samo u ovoj prostoriji se trenutno nalazi 5 skrivenih pištolja." Pokazao sam rukom na cijeli dnevni boravak.
"Stvarno?! Mogu li da znam gdje su?" Zar nju sva ova saznanja zabavljaju? Da sam ja ona vjerovatno bih trčao kao opržen od svega ovoga.
"Neću ti reći. Pokušaj da pogodiš." počela je da hoda uokolo sa kažiprstom na bradi praveći se da razmišlja.
"Nisi fer McCann." Sada se i ljuti. Nije li to divno?
Kada je bolje pogledam ona je beba,beba koja je jako sposobna da se izbori za šta god poželi i naumi. Možda se ponaša kao najveće cmizdravo derište na kugli zemaljskoj ali je iznenađujuće pametna i sposobna. Ima jezik poput najoštrijeg žileta kojeg vrlo rado koristi kada su u pitanju rasprave. Nedokazna je što je najveći problem od svega.
"Ovdje?" Upitala je pokazujući na crnu vazu koja se nalazila na bijeloj bijeloj polici koja se nalazila na zidu.
"Ne znam...Pogledaj." Ugurala je ruku unutra te izvadila crni pištolj kojeg je iste sekunde počela da zagleda.
"Zašto svaki pištolj kojeg sam do sada kod vas vidjela ima ugravirano crnim ili zlatnim slovima Danger,a ako je pištolj neke druge boje osim crne onda su slova crna. Zbog čega je to? " Pitam se da li njoj išta može promaći?
Otkako je došla ovdje,svaku stvar koja joj je pod ruke došla je morala detaljno da analizira.
"Kao i što sama znaš,najjača smo banda u Americi,a vjerujem i šire,tako da...Znaš,treba biti prepoznatljiv kada želiš da ljudima utjeruješ strah u kosti i ostala sranja koja idu zajedno sa time."
"U redu,ali.." Krenula je da kaže još nešto ali su je dečki prekinuli.
"Idemo!" Sišli su niz stepenice i krenuli prema ulaznim vratima. Ashley je ostavila pištolj kojeg je našla,te sa stola uzela svoj,te smo i mi krenuli za njima. Gurnuo sam Ashley ispred svih nas,te je upozorio.
VOUS LISEZ
Nightmare
FanfictionOn: Nije mario. Nije osjećao. Nije ga bilo briga. Ubijao je. Otimao je. Ona: Marila je. Osjećala je. Brinula se za sve i svakoga. Nikad ništa loše nije uradila. Ali opet,život će joj se promijeniti iz korijena. Zašto? I Zbog čega?