Jason's P.O.V
"Volim te Jason..." Podignuo sam je i zavrtio kao malu bebu.
"Volim i ja tebe malena." Rekao sam još uvijek je vrteći. Znam da ne misli ozbiljno,ali ja mislim. Da li sam zaslužio da ikada iz njenih usta čujem ono pravo i iskreno "volim te" upućeno meni ? Da li sam zaslužio da mi to ikada kaže bez ikakvog razloga?
Naravno da nisam. Siguran sam da me nikada neće gledati na onakav način,na kakav ja gledam nju. Možda je to bolje i za mene i za nju i za ostatak ekipe.
Đavo i anđeo ne idu zajedno.
I da se desi nešto između nas,ne bi imali apsolutno nikakvu budućnost.
"Ideš sa mnom na moju prvu vožnju?" Upitala me je vraćajući me natrag u stvarnost. Okrenuo sam se te pogledao uokolo,te ugledao namrštenog Iana.
"Prije bih ja išao na svaku tvoju prvu vožnju kada god bi kupila novi automobil. Neka,neka gusko." Požalio se te prekrižio ruke na što sam se ja glasno nasmijao Njezini prijatelji stvarno znaju biti zabavni. Jebi ga druškane izgleda da sam joj ja draži.
Zatrčala se prema njemu te mu skočila na leđa,dok ju je on spretno uhvatio. Da mu je ispala polomio bih mu i noge i ruke.
"Tebe nitko nikada neće moći da zamijeni. Ni tebe ni nju." Prsatom je pokazala na jednu i jedinu Emmu Stone koja je čas gledala u Ashley,pa u mene,a zatim bi se okrenula i došaptavala sa dečkima. Taj ritual je ponovila nekoliko puta dok sam ja stajao i ubijao je pogledom ali ni to nije pomoglo da zašuti. Gdje se ova djevojka gasi?
"Migdje nitko,nikada. Razumiješ li me pederu?" Glavu je prebacila preko njegove glave i poljubila ga u čelo. Na smrt me je preplašila. Pomislio sam da je krenula da ga poljubi na mjesto zbog kojeg bi i nju i njega ubio jednim metkom. Ne bih trošio 2.
"Jasno je malena!2 Ne zovi je malena bez kurca ćeš ostati. Samo ja imam pravo da je tako zovem.
"A sada idite. Pazite da ne sletite negdje sa puta." Zlobno se nasmijao,te je spustio. Pogledao je u mene,pa u nju,pa u mene,pa u nju,pa ponovno u mene,pa ponovno u nju te joj namignuo. Pogodila ga je nogom u dupe na što je on jauknuo dok smo se mi smijali.
Stelle više nema,sada je na drugom svijetu ako on uopšte postoji za takve poput nje. Sve smetnje su otklonjene. Sada smo samo Ashley i ja tu. Mogu se potruditi da ovo uspije.
Ashley's P.O.V
Priznala sam mu da ga volim iako to on nikada neće saznati. Pomislio je da su moje riječi samo jedan veliki val sreće što nije točno.
Da li ćemo ikada biti zajedno?
Ne bih rekla.
Zašto?
Zato što on ne osjeća isto ono što ja osjećam prema njemu. Jason McCann nije sposoban da voli na takav način. Sa njime ne bi bilo budućnosti. Najbolje bi bilo da sve osjećaje koje imam prema njemu potisnem negdje duboko...
"Ashley,idemo li?" Upitao me je vraćajući me natrag u lijepu stvarnist. Ha?
"Naravno. Idemo..."
******
"Pa gdje me vodiš?" Upitao je dok je provjeravao da li je u autu sve u redu.
"Daj se smiri više!Sve je u redu,ne fali mu ništa. Kočnice rade,sve radi! Nećemo poginuti!" Zašto je nesiguran u moju vožnju? Kljuca mi po mozgu kao kokoš po žitu
"Što se pušiš odmah?! Smiren sam,nego gdje me vodiš ?" Ne,smaraj,ne smaraj kao Boga te molim.
"U guzicu na vašer. Strpi se!" Odvest ću ga na mjesto gdje ću da se opustim,dok će on poželjeti da skoči sa litice.
YOU ARE READING
Nightmare
FanfictionOn: Nije mario. Nije osjećao. Nije ga bilo briga. Ubijao je. Otimao je. Ona: Marila je. Osjećala je. Brinula se za sve i svakoga. Nikad ništa loše nije uradila. Ali opet,život će joj se promijeniti iz korijena. Zašto? I Zbog čega?