Minęły 3 miesiące od końca wakacji. Uczę się, aby dobrze skończyć ostatni rok mojej nauki, a potem nie wiem... Dostałam pracę. Po szkolę chodzę na basen, gdzie jestem ratownikiem. Zarabiam małe pieniądze, ale to wszystko po to, aby uzbierać i po szkole wyprowadzić się od rodziców. Ciągle mi powtarzają, że muszę iść na studia, bo co pomyślą o nich inni i dlaczego nie jestem taka jak Tyler. To jest główny powód moich planów bez nich.
W tym czasie spotkałam się z Dani i Tomem ze 3 razy, ponieważ studiują w Londynie i czasem się umawiamy, ale naprawdę mam teraz mało czasu. Oni też.
Z Harrym częściej się widuję, ponieważ przychodzi do mnie do domu.
Z resztą przyjaciół tylko rozmawiam przez Internet i telefon, ale nie jest źle.
Jest też Niall.
Hmmm, od czego by tu zacząć?
Ciągle jesteśmy parą. Od wakacji widziałam się z nim tylko raz, kiedy przyleciał do mnie. Jeden jedyny raz. Niall znalazł pracę w salonie samochodowym. Dobrze zarabia. Ja mam bardzo mało czasu, on też. Ciągle mi powtarza jak bardzo za mną tęskni i co chciałby ze mną teraz robić, ale nie da się inaczej. Cholernie za nim tęsknię. Chcę skończyć szkołę i zamieszkać gdzieś blisko niego, byśmy widywali się codziennie.
Ostatnio jest źle...
Niall nie pisze, nie dzwoni. Próbowałam się z nim skontaktować, ale nie wychodzi mi to. Nie wiem co się stało. Martwię się o niego. Nie mam z nim kontaktu od pięciu dni, co jest dużo, bo piszemy codziennie.
Chcę się dowiedzieć czegoś od Toma i Dani, więc umówiłam się z nimi na spotkanie.
Wchodzę do kawiarni i widzę przytulonych do siebie przyjaciół. Witam się z nimi i siadam przy stoliku.
- Co tam słychać? – pyta Dani.
- Dużo pracy... - wzdycham – Słuchajcie, byliście ostatnio na imprezie, z Niallem, nie? Co wtedy ja nie mogłam jechać, bo pracowałam.
- No tak. – odpowiada Tom.
- Co się dzieje z Niallem? Nie odpowiada na moje smsy, nie dzwoni. Nie mam z nim żadnego kontaktu. – pytam załamana.
Tom i Dani wymieniają ze sobą spojrzenia.
Musiało się coś stać.
Oni coś wiedzą.
- Powiedzcie mi, proszę.
- Nina, jesteś naszą przyjaciółką... - zaczyna Tom. – Ale Niall też.
- Tom, proszę cię. Co się stało? Coś z Niallem.
- Zrobię wszystko, by cię chronić, dlatego ci powiem, ale nie wściekaj się na nas za to, co robi Niall, okej? – pyta, a ja tylko kiwam głową. Boję się prawdy.
Znów na siebie spojrzeli.
- Niall, on – niepewnie zaczyna Dani – On cię zdradził z inną, Nina. – mówi, a mi serce staje.
Chyba się przesłyszałam.
Nie chcę dopuścić do siebie tych słów.
Mój cały świat się załamał.
----------------------
A więc to koniec!
Robię sobie przerwę i druga część na pewno nie rozpocznie się w maju. Myślę, że drugą część będę tu publikować. Jak wolicie? Nowa strona czy pozostać na tej?
Proszę każdego, kto teraz to czyta o skomentowanie. Nieważne kiedy to czytasz, chcę wiedzieć :)
Proszę także, żebyście pisali co wam nie pasuje w tym opowiadaniu. Za dużo dialogów, za mało? Proszę, to ważne dla mnie.
Dziękuję wszystkim, którzy to czytali. Mam nadzieję, że druga część mi się uda.
DZIĘKUJĘ.
YOU ARE READING
Memories | n.h
Hayran Kurgu17- letnia Nina przyjeżdża do Fleetwood, aby spędzić tam całe wakacje. Nie była tam od dwóch lat. Przypadkowo spotyka tam swoich dawnych przyjaciół oraz najlepszego przyjaciela Nialla Horana, który bardzo zmienił się. Nina stara się odnaleźć w nim...