Obudziła mnie Tina.
- Nina, wstawaj! Jest ósma, za pół godziny wychodzimy na śniadanie, a ty musisz pójść ze mną do łazienki umyć chociaż zęby! – ciągnęła mnie za rękę.
Przetarłam oczy i wstałam.
- Już idę.
To była najgorsza i najlepsza noc w moim życiu. Jak ja wytrzymam do koncertów? Boże, tak chce mi się spać.
Poszłyśmy z Tiną do łazienki, ale było tam tak brudno, fuj. Nie było nawet ciepłej wody. Na szczęście umywalki były czyste, więc mogłyśmy umyć zęby. Dodatkowo przebrałam się w koszulkę bez rękawków oraz jasne dżinsy. Zrobiłam też makijaż, by nie widać było mojego zmęczenia.
Wróciłyśmy do namiotów i przywitałyśmy się z wszystkimi.
Niall nie zmienił się. Nadal był taki sam jak w nocy. Przywitał mnie ciepłym uśmiechem.
- Jak się spało? – zaśmiał się.
Żartobliwie go popchnęłam.
- Nie dość, że tak krótko, to z tym Adamem nie da się spać!
- Wypraszam sobie! – do rozmowy wtrącił się wymieniony.
Pół godziny później siedzieliśmy w restauracji czekając na nasze zamówione śniadania. Wybrałam kanapkę, do tego herbatę.
Postanowiliśmy przejść się po mieście.
Gdy szliśmy, Agnes pociągnęła mnie za rękę i stanęła, więc zostałyśmy z tyłu, same.
- Słuchaj Nina, wiem że ciebie nie było całą noc w namiocie. Byłaś z Niallem, prawda? – zaplątała ręce na wysokości klatki piersiowej.
Zaczyna się....
- Co cię to obchodzi, nie twoja sprawa.
- Przepraszam za to jaka byłam wcześniej! – wykrzyknęła i mnie zszokowała – Widzę jak Niall na ciebie patrzy i postanowiłam odpuścić.
Zaczęłam się śmiać.
CO
Nie wytrzymam.
- No co? – Agnes widząc moją reakcję sama zaczęła się śmiać.
- Nie wierzę w to co mówisz, Niall to mój przyjaciel, tyle.
- Mimo wszystko, sorry. Nie chciałam być suką.
- Jasne. Chodź, bo nam uciekną.
To było dziwne. Ale lepiej tak, niż ciągłe kłótnie.
Dwie godziny później byliśmy na miejscu festiwalu i postanowiliśmy pokręcić się trochę.
O godzinie 16 stwierdziłam, że nie wytrzymam dłużej i muszę się przespać trochę przed koncertem Ariany.
Zostałam sama w namiocie i dosyć szybko zasnęłam.
Nie wiem o której godzinie się obudziłam, ale wiedziałam że obok mnie leży Niall, co mnie trochę zaskoczyło. Właściwie to Niall spał.
Nikogo nie było.
- Niall – zaczęłam go szturchać – Ej, Niall obudź się.
- Mmmm?
- Gdzie są wszyscy?
- Poszli na koncert – mruknął nawet nie otwierając oczu.
- Co? Dlaczego mnie nie obudziliście?
YOU ARE READING
Memories | n.h
Fanfictie17- letnia Nina przyjeżdża do Fleetwood, aby spędzić tam całe wakacje. Nie była tam od dwóch lat. Przypadkowo spotyka tam swoich dawnych przyjaciół oraz najlepszego przyjaciela Nialla Horana, który bardzo zmienił się. Nina stara się odnaleźć w nim...