Obudziłam się w swoim łóżku z wielkim bólem głowy. Na dodatek nie pamiętałam połowy wczorajszej nocy i jak znalazłam się u siebie.
Jakby tego było mało, u mnie w pokoju, na łóżku Tylera spał Niall. Nie miałam pojęcia co on tu robi.
Zobaczyłam na wyświetlaczu telefonu, że była godzina jedenasta. Dosyć późno.
Całe szczęście, że byłam w swoich wczorajszych ubraniach.
Zaczęłam budzić Nialla.
- Niall wstawaj! – chłopak ani drgnął – Niall jak moi rodzice cię tu zobaczą to chyba mnie zabiją – zaczął się poruszać, mruczeć i pomału otwierać oczy – Co ty tu robisz, co?
- Uh, która godzina? – zapytał siadając
- Jedenasta. Jak się tu dostałeś?
- Odwiozłem cię, położyłem, a później poszedłem do siebie, ale jak się okazało, dziadkowie zamknęli się na noc, a ja nie miałem kluczy. U ciebie zawsze jest otwarte, więc wróciłem tutaj.
- Chyba powiem rodzicom, żeby zamykali drzwi na noc, bo ktoś normalnie może wejść w nocy – zaśmiałam się.
- Słuchaj… - nie pamiętałam czy zrobiłam to poprzedniej nocy, więc postanowiłam to zrobić znowu w razie czego – Przepraszam za wczoraj, po prostu…
Wtedy usłyszałam moją matkę zbliżającą się do mojego pokoju.
- Nina, wstałaś?
- O kurwa, musisz iść.
- Niby którędy? – zapytał
Rozejrzałam się dookoła. Okno.
- O nie, nie wyjdę przez te cholerne okno – Niall domyślił się o co mi chodzi.
- Nie pamiętasz, jak kiedyś wychodziłeś? No weź! Ona tu zaraz wejdzie!
- To było kilka lat temu, Ni. Jestem teraz trochę większy, nie sądzisz? – miał rację
- Do szafy! – podniosłam głos, a Niall szybko zrobił to, co rozkazałam.
Drzwi od pokoju się otworzyły.
- O jesteś, nie słyszałam cię, jak wczoraj wróciłaś. – powiedziała matka i weszła do pokoju.
- Spaliście już, nie chciałam was budzić – skłamałam.
- W każdym razie, dostaliśmy zaproszenie na trzy dni do kolegi taty, pana Roberta, nie wiem czy pamiętasz i chcielibyśmy się wybrać tam. Jedziesz z nami czy zostajesz?
- Zostaję.
- Okej, to za godzinę wyjeżdżamy z tatą, możesz zaprosić swoich przyjaciół, jeśli…
- Nie, nie zrobię imprezy, a teraz chciałabym iść się umyć, więc…
- Już idę.
Matka zrobiła jak powiedziała, a Niall wyszedł z szafy.
- Impreza dziś czy jutro? – zapytał.
- Oh, spadaj.
- Nie mogę, musze poczekać tu godzinę zanim twoi rodzice wyjadą.
Przewróciłam oczami.
- A tak serio, to wybaczę ci, jeśli zrobisz imprezę – powiedział.
- Trudno, nie potrzebuję twojego przebaczenia.
Niall wyciągnął telefon i znowu był wpatrzony w ekran.
Czekaj, czy on ma Internet? Szczęściarz, bo mi się skończył. Włączyłam telewizję i zaczęłam skakać po kanałach. Stwierdziłam, że nie ma nic ciekawego w telewizji, więc przygotowałam nowe ubrania i wyszłam do łazienki, aby zrobić to, co powiedziałam mamie, czyli się umyć.
YOU ARE READING
Memories | n.h
Fiksi Penggemar17- letnia Nina przyjeżdża do Fleetwood, aby spędzić tam całe wakacje. Nie była tam od dwóch lat. Przypadkowo spotyka tam swoich dawnych przyjaciół oraz najlepszego przyjaciela Nialla Horana, który bardzo zmienił się. Nina stara się odnaleźć w nim...