Petr: Po dlouhé době jsem spal opravdu tvrdě jako miminko. Ale zvonící budík mě opět zbudil už v 5 hodin, takže jsem měl opět po spánku.
Pomalu jsem vztával z vyhřáte postele a z klepoucími nahami jsem šel do koupelny. Bylo mi nějak divně tak jsem si šel projistotu změřit teploto a uvařit čaj.
Tosnad ne mám zvýšenou teplotu. Nemůžu si dovolit být doma. Tak jsem si vzal prášek a jel do studia kde jsme se měli sejít z Lukášem v 6 hodin.
Přijel jsem tam ale Lukáš tam ještě nebyl, tak jsem si opakoval text písně. "Čau" ozvalo se z pootevřených dveří. "Ahoj" řekl jsem Lukášovi. Promiň držel jsem se. Řekl z udiveným pohledem a potom se mě ještě zeptal "jsi v pohodě". Jo jen jsem unavený odpověděl jsem z očima v textu.
Hned co jsme zkončily jel jsem domů. Otevřel jsem dveře od bytu a z obýváku se ozval něžný hlas.
" Ahoj zlato" Ahoj Naty řekl jsem z udiveným ale zároveň ze šťastným výrazem v obličeji. Jakto že jsi doma tak brzo? Odjela jsem od rodičů o 2 hodiny dřív. Aha tak to je super lásko. Obejmul jsem jí a pořádně ztiskl. Mám tě rád. Já tebe taky Peťo. Ale je ti dobře? Celý hoříš a položila mi ruku na čelo. No ráno jsem měl zvíšenou teplotu ale to neřeš. Jak neřeš na tu máš. Podala mi do ruky teploměr a odešla do kuchyně.
O pár minut pozděj sem vytáhl teploměr, bylo tam dost větší číslo než ráno 38. Přišel jsem do kuchyně a ukázal to Naty, okamžitě mě poslala do postele a ovařila mi čaj. "Tu máš ještě prášek a vodu na zapití". Položila mi to na stolek a odešla. Hned co jsem zpolkl prášek usnul jsem.
Snad se líbyl.
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)