9 díl- Jsme šťastní!

12 0 4
                                    

Petr: Vyfotily jsme se ujednoho velkého stromu, který jak se zdá v parku rostl už hodně dlouho. Šup s tou fotkou na instagram. Společně s Naty jsme tam hodily komentík " Dnes zasnoubení". Paráda a je to tam. Během 5 minut tam bylo 96 lajků a několik komentářů jako napříkat ("Co to si děláš srandu. Ty máš holku? Né ty jsi jen můj!!!!") A další komentáře prostě děs.......

Naty: Po fotce, kterou jsme vložily na instygram jsme šli do čajky. Dala jsem si kapučíno stéjně jako Peťulka. Po chvylce jsme si začali všímat že nás vetšina lidí sleduje, a že jsou to zdřejmě fanoušci, kteří nemají ani ponětí kdo jsem a co tu dělám s Peťou. Vypadalo to jakoby čeali na chvíli až odejdu a oni se budou moc vrhnout na Peťu jako roj rozčílených vos..... Které touží jen a jen po něm....

Petr: Seděli jsme tak v čajce a všichni nás pozorovali v zápetí mi zazvonil mobil. " Máma" Jelikož mi to předtím nezvedala abych jí oznámil zasnoubení, tak jsem jí napsal jen jednoduchou správu a ona volá určitě kvůli tomu.

Petr: Halo mami?

Mamka: Ahoj zlato tak co ty jsi jí vážně požádal o ruku??? To je skvělé ona je skvělá holka.Hrozně vám to spolu sluší.

Petr: Vždyť to říkám. "Kvůli tomu zasnoubení" Skoro mě nepustila ke slovu jak s toho byla nadšená. A dokonce mi řekla že je to ta nejlepší holka, kterou jsem kdy měl. Je fakt že mojí bývalou holku Kláru neměla zrovna v oblibě stéjně jako Báru. Ale s Naty si hned padli do oka. To jsem opravdu mocinky rád. Samozdřejmě i sám za sebe né jen za mamku :-) "Tak ahojky mami za čtrnáct dní přijedeme tak si popovídáme. Dřív to bohužel nevýjde máme toho ještě ty dva týdny moc." Řekl jsem jí do telefonu a zavěsil. Už jsem zaplatil a pomalu jsme odcházeli....

Naty: Pomalu jsme se chystali k odchudu a v zápětí i mě zazvonil mobil. No jasně "Mertin." Určitě volá ohledně videa.

Naty: Halo Marťo.

Martin: Ahoj Naty. Volám kvůli tomu videu, které jsme chtěli natočit Ty, Petr, Já, Jirka a Daniel. Tak jak to vidíte s Petrem.

Naty: Jakobych to netušila zas jen video. Myslí ten kluk i na něco jiného?

Naty: Jo jasně určitě se to stihne ještě tenhle měsíc ale teď ty 2 až 3 týdny to nějak nadějně nevypadá.

Martin: Ok jasně jsem rád že si to s Petrem probrala. Jo a BLAHOPŘEJU!!!!!

Naty: Vau děkujem Marťo!!!

Naty: Páni to jsem nečekala tak důrazně zakřičel "Balhopřeju" že jsem byla dokonce v údivu. Ale jsem hrozně moc ráda že je mezi náma dvěma takový skvělý vstach. I přes to že jsme spolu ještě před 2 lety chodily. Tak si skvěle rozumíme jako nejlepší přátelé. Je to fakt skvělý kluk......

Petr: Hned jak Naty s Martinem domluvily, vše mi řekla spolu jsme to video probrali kdy asi by to šlo natočit a odešli jsme z čajky. Pomalým krokem jsme se blížily k paneláku kde jsme bydlely.

                   Tak jo snad se tenhle díl líbyl !!!!!!:-) Určitě zanechte komentík budu moc ráda!!!! :-)

Život Petra Lexy a ....?.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat