Petr: Když se Naty vrátila z velkým nákupem a sundala si bundu najednou se z předsíně ozval zvonek. Crrrrrrr. Crrrrrrr.
Naty: "Kdo to teď může být. Crrrrrr. Ano už jdu" !!! Zakřičela jsem a pomalu zvedala ruku na klyku. Otevřela jsem a sama se divým.
Naty: Dobrý den Paní Lexová poďte dál
Matka: Ahoj Naty děkuju.Jak se máte?
Naty: Ale celkem fajn , kde se tu berete
Matka: Přišli jsme vás s Filipem navštívyt.
Naty: Ahoj Filipe.
Filip: Ahoj Naty kde je brácha.
Naty: V ložnicy ale je nemocný.
Naty: Hned co jsme si povikládyli nabýdla jsem jim čaj a mufiny. Tady máte. Děkuji. Odpověděla mi a já odešla do obýváku abych je nechala osamotě. Za pár minut zemnou přišel Filip. Byla jsem hodně udivená když ke mě přistoupil a obejmul mě.
Filip: Tak co nezlobí tě brácha
Naty: No tak Filipe. Ne vůbec ne máš nějlepřího bráchu na světě, važ si to ho
Fili: Vždyť já vím
Pousmál se na mě a zeptal se co dělám. V tu chvíly jsem stříhala Petrovy video na Youtub.
Petr: "No teda mami vůbec jsem vás z Filipem nečekal" Máma se jen usmála a z jejím starým zvykem my dala své rty na mé čelo aby zjistila jestli mám teplotu. Brácha si pořát stěžuje, když je nemocný, protože mu dělá to samé. Páni máš dost horké čelo. Řekla mi z vyděšeným výrazem. Po chvylce do ložnice přišla i Naty z Filipem. Děje se něco. Optala se ohledu plně.
Mátka: Má opravdu vysokou horečku.
Petr: A divýš se,když jsem nemocný?
Matka: Prosimtě teď nemluv. Dala jsem mu ještě teploměr
Naty: Dobře pokud bude vážně vysoká okamžitě s ním pojedu k doktorovy.
Petr: A opravdu 39 a stále se zvyšovala jak řekla tak učinila. Okamžitě vzala klíče od auta dala mi opatrně bundu a bylo.
Naty: Vrátíme se co nejdřív to půjde, kdyby něco dám vědět. Jistě odpověděla mi Paní Lexová a řekla ať jí tykám. Tak fajn řekla jsem si a zabouchla dveře.
Tenhle díl je opravdu dlouhý ale snad to nevadí. Doufám že vás to baví . Určitě dejte nějaký ten komentář a čtěte dál, :)
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)