4 díl- A jede se k doktorovi

28 1 0
                                    

Naty: Hned co jsem zabouchla dveře nasedli jsme do auta a jeli, ale jelikož jsem vůbec nevěděla kde je Petrův doktor tak byl mojí navygací.Celou cestu až tam my Petr říkal kam mám jet. Bylo mu už opravdu zle zak jsem si pospíšila. Hned co jsme tam dojeli vešli jsme dovnitř a čekaly v čekárně. Najednou se otevřely ty býlé dveře, které z celého srdce nesnáším a ozvalose " Pan Lexa prosím".Řekla sestřička a my jsme vešly dovnitř. "Prosím vyhrňte si tryčko Pane Lexo" Hned co to doktorka dopověděla musela jsem Petrovy pomoct protože už byl opravdu slabý. Doktor si ho poslechl a řekl že to je asi jen nějaká menší vyróza. Pro jistotu mu vzal krev a dal prášky aby mu nebylo tak myzerně.


Petr: Zavolám mamce Naty.

Petr: Ahoj mamy už jedeme.

Matka: Co říkal doktor?

Petr: Prej je to jen nějaká menší vyróza. Snad budu brzo v pohodě.

Matka: Taky doufám. Tak jo zatím.

Petr: Hned co jsme dojeli domů, tak my Naty opět pomohla z bundou a doprovodila do ložnice. Já si z těží lehal ale z bráchovou ochotnou pomocí jsem to zvlád. Kdo to kdy vyděl aby 24 letému klukovy pomáhál jeho mladší brácha neboli ještě bráška je mu jen 15 roků. Naty se z kuchyně vrátila i z mamkou a v ruce nesla prášek a vodu. Na tu máš. Řekla mi z jejím sladkým úsměvem na tváři. Hned jak se zohla políbyl jsem jí byla tak sladká nemohl jsem si to odpustit. Naty mamce a bráchovy řekla ať zůstanou přez noc, že jim ustele v obýváku. Nastal večer......   už jsem spal a jen jsem cítil jak si Naty lehá vedle mě a obýmá mě.

Doufám že se líbí. dnes jsem vydala dva díly takže si je užíjte :)


Život Petra Lexy a ....?.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat