Naty: S Niki jsme vařily už asi hodinu a půl. A v duchu sem si říkala kdy se asi Peťa vrátí.
Petr: Přišel jsem do obchodu kde se dávají už opotřebované věci. Dal sem to tomu pánovi a ten mi dal nějaké peníze za to. Opodál stáli dvě pěkné holky. Pořád na mě tak koutkem oka pokukovali. A něco si tam ty dvě šuškali. Když sem odcházel tak vyšli z obchodu taky a šli za mnou na parkoviště. Otočil sem se a promluvil na ně. "Holky přejete si něco?"
Niki: "Hej Naty pojď ochutnat ten krém!"
Naty: Kříčela na mě Niki a to sem byla hned vedle ní... To je tak když děláme blbosti, vaříme a nahlas hraje rádio.
Niki: Když to Naty ochutnala a řekla že to je vynikající tak sem si vzpomněla na to co jsme v dm koupily... Tak sem jí to přioměla. "Naty?" Ano Niki? řekla a dívala se na mě co ze mě zase vyleze. "Víš co sme v dm koupily... jdem to ze srandy zkusit?"
Naty: Niki mi zase připoměla to dm... Obě sme se smaly jak blbé. Ale taky sem už delší dobu myslela co s tím. Protože jsme obě totál blbé :D
Ale bála sem se že příjde Peťa.
Naty: No víš co Niki... Když do teď Peťa nepřišel asi je někde s Lukášem.¨
Niki: Asi jo. Tak jdeme?
Naty: Jo :D
Petr: Když se holky přestaly chechtat tak řekli... No nešel by si někam? Když sem to slyšel tak jsem si vzpoměl jak jsem si vždy říkal (nikdy bych s bláznivými fanynky nikam nešel.) Ale tentokrát.. Nemůže se nic stát na jednom kafi.... Tak sem řekl z úsměvem..."Tak půjdem na jedno kafe dám vám autogram fotku a bude" Dopověděl sem a holky se usmály... a jedna z nich řekla. "To kafe by mělo stačit" Byly zvláštní ale měl sem čas a holky Naty s Niki si to spolu aspoň užijou.
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)