Petr: Tento víkend u rodičů strašně rychle uběhl že to nebylo ani možné... A jako bych to neříkal chtěla nám popřát bylo jí to líto že jsme tak dlouho v Budějovicích nebyli.... Byl to skvělý víkend zase takové odreagování. Ale v pondělí ráno v 6 jsme museli odjed.. Ještě že jsme pily to víno a všechen ten alkohol v sobotu a ne v neděly jinak bych nemohl řídit.
Naty: Skvěle jsem si to užila... A tu noc ze soboty na neděly... Uf... tu nikdy nezapomenu... Jen my dva v celém domě samy. Si to zkuste představit...
No Petr musel hned v úterý v 7 ráno do studia. Tak sem ještě spala do 9 pak jsem vztanula a řekla si že zavolám Nikol Čechové a že si zajdeme na pokec a na kafe....
Petr: Sem tak unavený a nejradši bych ještě byl s Naty v postely... Ale musíme zkoušet novou písničku... Co už si to vynahradíme příští týden... Budeme spolu téměř pořád....
Naty: No bylo to super už mi to chybělo zajít takhle ven s kámoškou. Zašly jsme ještě do nějakých obchodu a do dm.... A s Niki sme chtěly jen tak si užít den a udělat si srandu a ona stála u těhotenských testů.... A jak Nikču znám pozitivní odpověď na to co tu děláš sem ani nečekala..... "Co kdybychom to jen tak zkusily" A smála se jak blázen přes celý obchod... Ale proč ne tak sem řekla OK...
Vzali jsme to zaplatily a šly... Koupily sme ještě jídlo a šly k nám vařit.... V kuchyni totální bordel během 10 minut :D
Petr: Když sme v 1 odpoledne skončily jel sem domu pro nějaké věci které sem měl odvést pryč... Přišel sem a z bytu se ozýval smích tak veselý že sem tomu ani nevěřil. Odemkl sem a holky zpívaly, smály se a vařily. Krásně to vonělo. No popadl sem ty věci řekl ahoj a jel.......................
Po dlouhé době zase kousek.... Vůbec nestíhám ale snad mě chápete. A doufám že i takto budete číst.... a že vás to bude bavit. Vaše Naty
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)