Naty: Bylo zvláštní, když jsem se vzbudila a byla jsem doma sama, jen jsem na nočním stolku našla dopis od Peťi.
Milá Natali.Mamka a Filip už jeli domů a já jel do obchodu a pro něco do města.
Vrtalo mi hlavou proco mohl jít do města leda něco kvůli videu ale to ne. Udělala jsem si snídaní a četla svojí oblíbenou knížku. Bylo 10 hodin a Peťa pořát nikde. Zvláštní nikdy nebyla tak dlouho pryč pokud zrovna nebyl na natáčení nebo ve studiu. No nic počkám hoďku pak mu zavolám, a uvařím oběd........................... Pořát nic čekám hodinu a nic! Jdu Volat. Tuuuut Tuuuuut. "Halo Naty" Ozvalo se z telefonu. No kde jsi? Odpověděla jsem. " Za hoďku minymalně jsem doma musím papa." Řekl a zavěsil.
Petr: Dnes jsem vstanul brzo abych to stihl to co jsem měl v plánu to nadčím jsem tak dlouho přemýšlel. Byl jsem v obchodě nakoupit hodil jsem to do auta a jel do zlatnictví pro něco co je pro mě teď důležité. Byl jsem už asi ve 3 ale nic co by my padlo do oka. Ale teď jsem přijel do jednoho a vybíral prstýnek- zásnubní. Jeden byl opravdu krásný a doufal jsem že by se mohl líbit i mojí Natušce. Koupil jsem ho a upaloval z centra Prahy domů. Po cestě jsem ještě koupik puget růží a upaloval. Přijel jsem domů dal prstýnek i v krabičce do kapse do jedné ruky nákup do druhé růže. Z těží jsem otevřel dveře ani jsem se nevyzouval a leťel do kuchyně. Na stůl jsem hodil klíče od auta a od dveří. Tašku dal na kredenc. A Naty přišla okamžitě z obývaku.
Naty: Četla jsem si knížku v obýváku a najednou práskli dveře, Hned jsem věděla že to je Peťa. "Ahoj"Řekla jsem a letěla okamžitě do kuchyně s kama se ozývál rámus. Co tu děláš přišla jsem do kuchyně a řekla. Peťa mě okamžitě chytil pevně kolem pasu zvedl mě a dvakrát se semnou otočil z úsměvem v oblíčeji.Peťo vpořátku. Zeptala jsem se z udiveným výrazem v obličeji. Ano lásko. Řeklmi a....................
Tak jo tady to ukončím. Vím teď je to napínavé a já to ukončímto je nemylé :-) Ale alespoň se máte na co těšit. :-)
Tak jo opět zanechte komentík :-)
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanficTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)