6 díl- Už jen vklidu odpočívám

29 1 2
                                    

Naty: Hned co jsme s Ivou (mamkou Peťi a Filipa) dovařili oběd a posmlsli si na něm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Naty: Hned co jsme s Ivou (mamkou Peťi a Filipa) dovařili oběd a posmlsli si na něm. Vrhla jsem se na stříhání vlogu. Peťa mi jasně řekl jak to chce tak jsem tak učinila. Nazvala jsem ho z Peťovymi pokyny Další vlog z bráchou. Sedím tak v pracovním koutku Peťi a najednou mě obejmou hladké ruce a políbý rty z vůní ovocného čaje. "Jak ti to jde? "Zeptal se mě Peťa. A jo zachvíly to snad budu mít. Několikrát mi řěkl že to dodělá ale já ho okamžitě poslala do postele ať radši ještě odpočívá.

Petr: Naty mi nařídila ať odpočívám no tak okej. Popíjím ovocný čaj a odpočívám v čistě vypraném bílém povlečení a fotím se na snapchat. Najednou z kuchyně sliším Natčin mobil a tak se zvedá od počítáče a běží pro něj. Halo? sliším z kuchině. Chvíly v kuchyní mluví a já nemám ponětí s kým. Pomalu se vrací a najednou se otočí jde do předsíně a bere klíčky od auta. Vrátí se z mojí bundou a pomalu otevírá ústa.

Naty: Prosimtě stávej Peťo, volal doktor máme přijet kvůli výsledkům

Peťa: Co? Proč to říkáš tak...jakoby nepříjemně. Je to špatné?

Naty: Já nevím jak to dopadlo řekl že bude lepší když přijedem.

Peťa: Tak jo.

Naty: Peťa se pomalu zvedl z postele. Podala jsem mubundu a šla jsem se obout a hned  do auta. Peťa si tam ještě něco říkal z mamkou tak jsem nechtěla rušit. Asi po 2 minutách přišel Peťa a mohli jsme jet. Tak za 10-15 minut jsme byly u doktora. Vycházíme schody. Hned jak vejdeme do čekárny ozve se    " Prosím pojďte Lexovi" A tak jsme vešli a první co jsem zminila bylo.

Naty: Dobrý den. jen my nejsme manželé.

Sestra: A promiňte. Vy jste jeho přítelkyně?

Naty: Ano jsem

Petr: Hned jak jsme vešli sestra z Naty si vyjasňovali že nejsme manželé. Ale najednou když jsem usličel- Pojďte Lexovi. Ucitil jsem u srdce takové zvláštní teplo. Byl jsem zamyšlený do té doby dokud se doktor nezmínil o tom že jsem v pořátku. Vydechl jsem si Naty něco ještě podepsala a jeli jsme. Celou cestu jsem přemíšlel nad tím- Lexovi. Přijeli jsme domů. Jdu si lehnou řekl jsem všem z důmáním. Lehl si a vešla naty video měla dostříhané uložila ho a potom z ochotou vložila na Youtub. Ve dveřích jsem vyděl jak odchází a já přemýšlel dál.

Těštese jak Peťovo přemýšlení dopadne :-)

Život Petra Lexy a ....?.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat