11díl-Ráno plné otázek a překvapení

7 0 0
                                    

Petr: Crrrrr. Crrrrrr. Už mi zvoní budík zdálo se mi jakoby jsem spal ani né 2 hodiny.


Je pět ráno a v šest musíme být ve studiu. Pomalu vstávám s postele a jdu ke věšáku vybrat si čisté kalhoty. Naty se pomalu probouzela.  " Dobré jitro Peťo" Řekla mi s úsměvem na tváři. " Dobré lásko" Odpověděl jsem jí s černýma kalhotama v ruce a bílím tričkem. "Jak ses vyspal? " Hned jak se mě zeptala řekl sem že ani nevím. "Bylo to jakobych zavřel oči a hned zvonil budík."  "Aha ty se asi nikdy pořádně nevyspíš." Řekla a ještě dodala "Chudáčku můj"

Naty: Vzbudila jsem se a Peťa už stojí u věšáku s kalhotama a tričkem. Jako vždy jsme si popřály dobré jitro atak dále.

"A jak jses vyspala ty Naty?" Zeptal se mě a já jenom s zamyšlenou hlavou skloněnou k zemy přemýšlím. "Peťo? Kdy jsem v čera usnula a jak jsem se dostala do postele?" "No to víš jako vždy jsem tě odnesl a bylo asi kolem 9 hodiny." Otpověděl Peťa s jeho skvělým úsměvem.

Petr: Posnídaly jsme dneska po dlouhé době vafle s javorovím syrupem a nějakým tím ovocem. Náhodou jsem si posmlsl. :-)

Je 6 hodin a my teprve nasedáme do auta. Jedem sice pozdě ale nemáme to zas tak daleko takže v pohodě. stavily jsme se ještě pro 3 kafe a jeli jsme dál

Zaparkoval jsem před studiem. Naty vzala kafe vystopil a ještě otevřela kufr, abych odsut mohl vzít klávesy které tam vozím asi už týden. "Můžeš už jít Naty já to zvládnu." Řekl jsem jí už z klávesi v ruce. "Tak fajn" Řekla a odešla do dveří.

Tak fajn další díl tak snad se líbil. :-) Opět  ocením komentík. :-)   Díky Vaše Naty :-D



Život Petra Lexy a ....?.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat