Petr: Začal jsem v klidu smažit tortyly na malé kapce oleje. Mám to tak ráda a naučil jsem to i Naty.
Jenže i při smažení jsem musel tu dobrou náladu využít na mé blbynky. A nějak se to nepovedlo.... "Hups!"
Naty: Peťa je v kuchini fakt machr ale ve chvíly kdy si chtěl hrát na Zdeňka Pohlreicha to moc nevyšlo.
Naty: Peťo s prominutím ale otáčet to na pánvičce nedoporučuju.
Přece jen takový machr ještě nejsi......
Petr: Jejda na tom se nedá nic zkazit....
Naty: No jak myslíš. Hlavně opatrně.........
Naty: Asi to nebyl dobrý nápad svěřit mu pánvičk. Míchla jsem zrovna maso a najednou jsem se tak lekla jakobch snad měla umřít. No jasně to to pěkně pokračuje......... Peťovy pánvyčka i s plackou spadla na zem. Super a ještě zhodil olej... No já už nemohla na to reagovat jinak než se chlamat tak že jsem se popadala za břicho....
A to ještě není dovařeno.
Petr: "Naty!!!" Okamžitě jsem zakřičel když měla opět pravdu. Celá pánev mi vyletěla z ruky i s tortillou........ "Promiň lásko!!!!!" A ona se začala smát a já jí mastnýma rukama uprostřed toho nepořádku obejmul. "Né!!!" Zakřičela když jsem jí naschvál otřel mastnou ruku do obličeje....
Já se nemohl přestat smát. Takhle jsem se už dlouho s nikým nepobavil a už vůbec u vaření tak jednoduchého jídla. Teda alespoň pro mě a Naty je jednoduché......... :-D Šla se umít a já se to snažil dodělat a především ze země otřít ten olej ale marně. Alespoň trochu.....
Naty se vrátila s koupelny a společně jsme to už bez tajtrličení dodělaly."Hmmmmm. Mňam udělaly jsme to skvěle" Řekl jsem když už jsem dožvýkával první sousto."To se ví" A usmála se... Ještě s moukou na nose :-)
Tak jo už jsme dovařily :D :D Snad se líbilo....... Určitě nechte komentík..... :-)
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)