Petr: Hned jak jsem se probudil, slišel jsem jak se vaří voda na čaj a tiché hlasy. Pomalu jsem se zvedal z postele a po chvylce jsem si uvědomyl že je my o hodně líp už se mi ani neklepali nohy. Přišel jsem do kuchyně a stála tam Naty s mamkou povídali si a Filip u stolu ze svojí snídaní.
Petr: Pání je mi nějak lépe.
Naty: Vážně?
Petr: Jo ale projistotu jsem si přišel pro teploměr.
Mamka: Tu máš zlato.
Petr: Díky mami.
Petr: Z teploměrem jsem se posadil ke stolu uzobával Filipovy z jeho mufinů. Čekám a čekám až si budu moc teploměr vytáhnot. Už můžeš Peťo řekla mi naty a já ho vytáhl. Páni už nemám teplotu. To je fakt skvělé Peťo a objímala mě u židle. Ale projistotu počkáme na výsledky testů krve. 5ekla a já jen přikývl.
Najednou se ozve můj telefon Naty mi ho přináši z obýváku a z někým už mluví. Jj dám ti ho. Řekla celkem dost nahlas. Podala mi mobyl.
Petr: Halo?
Danko: Čau tady Dan (GOGO)
Petr: Čau co se děje?
Danko: Chtěl jsem se zeptat jestli by si něchtěl zase někdy natočit video třeba ještě v tomto měsíci. Pokud máš čas.
Petr: No jo teď jsem sice ještě trochu nemocný a z kapelou toho máme moc , ale určitě se to nějak stihne.
Danko:Vau tak to jsem rád. Super tak se ještě domluvýme. Mněj se!
Petr: Ty taky. Čau
Danko: Vašáááááááá !!!!!
Naty: Tak co? Danko chce něco natočit? Petr mi opatrně ale mile odpověděl že ano a Filip se okamžitě otočil a vyletělo z něj. No to mi připomělo že si chtěl zase natočit i semnou ale nevyšlo protože si něvěděl, kdy přijedeš domů! Řekl z natěšením. Ale Peťa jen ze smutným pohledem přikývl. Ale ve chvylce se zase pousmál a radostně mluvil dál. "Ale co takhle natočit teď vlog???" Jasně brácha souhlas. Odpověděl mu bez váhání Filip. No a po snídani se na to vrhly. Zavřeli se v ložnicy aby měli klid a začli. A já z jejich mámou jsme se rozhodli že uvaříe společně oběd. Potom na mě Peťa z ložnice zakřičel.
Petr: Naty!!!!! Pojď jsem!!!!
Naty: No jo už jdu. Co se děje.
Petr: Pojď pozdravit do kamery.
Naty: " Čaute lidi vau po dlouhé době jsem zase z Peťo ve videu a dokonce z Fílou"
Naty: Páni to byl trapas řekla jsem si a odešla. Ale nedělám si z toho velkou hlavu vždyť než se takové 5 minutové video neboli vlog natočí a sestříhá trváto dohromady takové 3 hodiny minymálně. A Petr mě klidně mohl zavolt ještě 6 ale nevadí.A ještě k tomu když má Peťa spoustu jiných staristí. Tak mu občas to video stříhám i já.
Tento díl je dost dlouhý tak snad vás to nepřestane bavit, ale užíjte si to :)
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
FanfictionTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)